طغیانی به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

بررسی لایحه حذف ۴ صفر از پول ملی از دستور کار مجلس خارج شد

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس از دستور کار خارج شدن بررسی لایحه حذف چهار صفر از پول ملی به درخواست رئیس کل بانک مرکزی خبر داد.

مهدی طغیانی سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار  مجلس گروه  سیاسی  باشگاه  خبرنگاران  جوان، درباره روند بررسی لایحه حذف چهار صفر از پول ملی اظهار کرد: شورای نگهبان به یکی از مواد لایحه حذف چهار صفر از پول ملی ایراد گرفته بود بنابراین ما به منظور رفع این ایراد لایحه مذکور را در دستور کار کمیسیون قرار دادیم.

وی افزود: به دلیل تقاضای حذف ماده مورد ایراد قرار گرفته توسط شورای نگهبان ما بررسی ایراد را از دستور کار کمیسیون اقتصادی خارج کردیم چرا که دیگر نمی‌توانستیم به اظهار نظری بپردازیم.

طغیانی بیان کرد: این لایحه بیش از حذف ماده مذکور به هیئت رئیسه ارسال و در دستور کار صحن قرار داشت، اما به نظر می‌رسد که آقای همتی رئیس کل بانک مرکزی بررسی این لایحه را از دستور کار صحن خارج کرده است بنابراین ما از سرنوشت این لایحه اطلاعی نداریم و از کمیسیون اقتصادی عبور کرده است و هیئت رئیسه باید در این زمینه تصمیم بگیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
خط قرمز
۲۰:۴۷ ۱۸ دی ۱۳۹۹
كاهش ارزش پول ملي به زيان منافع ملي است كشور ثروتمند و پهناور ايران بادوس سوي كشور دريا و دسترسي به درياهاي آزاد و اقيانوس و منابع نفت و گاز و معادن و صنايع كشاورزي و دام داري و دام پروري زشت است بگوئيم ارزش پول ملي كشور قادر به رشد با ثبات نيست . آقايان دقت كنند ارزش پول ملي خط قرمز ملت است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۶ ۱۸ دی ۱۳۹۹
خبر خوبي بود چون تو اين وضعيت اگه ميكردن اقتصاد به لرزه درميومد
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۲۳ ۱۸ دی ۱۳۹۹
طرف می خواست آبروی نداشته را با حذف 4 صفر ماست مالی کند ازبس در این چند سال خدمت کرده اند مردم را شرمنده کرده اند.
آخرین اخبار