رئیس فدراسیون اسکی:

با دیپلماسی ورزشی می‌توانیم برنامه‌های خودمان را جلو ببریم

نظریان، رئیس جدید فدراسیون اسکی بعد از انتخاب شدنش به عنوان رئیس جدید این فدراسیون، توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عباس نظریان بعد از انتخابش به عنوان رئیس جدید فدراسیون اسکی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همان طور که در ابتدای جلسه مجمع عرض کردم، ما یک بسته ۱۰ برنامه‌ای تدوین شده که متناسب با اهداف و وظایف فدراسیون اسکی باشد را تهیه کرده ایم. یکی از مسائل بسیار مهمی که ما با آن درگیر هستیم، بحث اقتصادی است. طبق برنامه ریزی که انجام دادیم قرار شد کمیته اقتصادی فعال شود تا به بخش همگانی و قهرمانی توجه بیشتری شود.


بیشتر بخوانید


او افزود: توجه ما در فدراسیون اسکی چرخیدن بر روی بخش خصوصی است. همچنین توجه به نیروی انسانی و نظام استعدادیابی در برنامه کوتاه مدت ما جای دارد و امیدوارم در نهایت بتوانیم کار‌ها را به خوبی پیش ببریم.

نظریان ادامه داد: همچنین در بخش ملی و بین المللی می‌توانیم از ظرفیت‌های خوب اسکی نهایت استفاده را ببریم. بخش قابل توجهی از اسکی در اروپا قرار دارد که ما می‌توانیم با دیپلماسی ورزشی برنامه‌های خودمان را به خوبی جلو برده تا در نهایت بتوانیم در رویدادهایی چون المپیک و بازی‌های آسیایی صاحب جایگاه ویژه‌ای شویم. در آخر باید بگویم که فدراسیون اسکی آماده است تا از  همه ظرفیت‌های خود به نحو احسن استفاده کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار