علی نژاد: فدراسیون اسکی باید طوری برنامه ریزی کند که ملی پوشان بتوانند مدال کسب کنند

معاون وزیر ورزش و جوانان در حاشیه مجمع انتخابات فدراسیون اسکی صحبت هایی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی علی نژاد معاون وزیر ورزش وجوانان صبح امروز درباره مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکی اظهار داشت: ابتدا به عباس نظریان رئیس جدید فدراسیون اسکی تبریک می‌گویم و همچنین از افتخاری به خاطر ریاست ۴ ساله‌ای که در فدراسیون اسکی داشت تشکر ویژه می‌کنم. اسکی از رشته‌های دیر پا و قدیمی است که ریشه در سالیان دور دارد. این رشته ورزشی در ایران دارای ریشه است، اما در بحث قهرمانی هنوز چایگاه خودمان را پیدا نکردیم و با سایر کشور‌ها فاصله زیادی داریم. البته اسکی با یک برنامه ریزی منسجم می‌تواند در ورزش قهرمانی حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.   در هر صورت امیدوارم در ۴ سال آینده بتوانیم نتایج بهتری کسب کرده و اینطور نباشد که در رویداد‌ها فقط نظاره گر تیم‌ها باشیم.


بیشتر بخوانید


معاون وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: از مهمترین مسائل فدراسیون اسکی می‌توان به استعدادیابی، انتخاب صحیح ورزشکاران و داشتن مربیان توانمند اشاره کرد و برای رسیدن به این هدف همه باید کمک کنند. مربیان، هیئت‌های استانی، باشگاه‌ها و دستگاه‌ها نقش بسیار مهمی در این موضوع دارند. به هر حال توقع ما در وزارت ورزش این است که فدراسیون اسکی در حوزه قهرمانی برنامه پویاتری داشته باشد و همچنین برنامه ریزی باید به نحوی باشد که به مدال ختم شود.  

علی نژاد تصریح کرد: ما در ورزش‌های زمستانی فقط در اسکی فعال بودیم که خوشبختانه هاکی روی یخ هم چند وقتی می‌شود که فعال شده است. به نظر من فدراسیون اسکی باید بر روی دیگر ورزش‌های این رشته هم نظارت کند و امیدوارم نظریان با این رایی که امروز کسب کرد، بتواند توفیقات خوبی در فدراسیون اسکی داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار