زمان آبادی: بخشی از قرارداد‌های بازیکنان سپاهان صرف امور فرهنگی می‌شود

مسئول فرهنگی فدراسیون فوتبال کشورمان در رابطه با حضور کادر فنی تیم فوتبال سپاهان در یکی از امامزاده‌های توضیحاتی را ارائه داد.

غلامحسین زمان آبادی مشاور امور فرهنگی فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با حضور اعضای کادر فنی تیم فوتبال سپاهان در یکی از امامزاده‌های تهران، بیان کرد: تیم فوتبال سپاهان یک الگو است چرا که به هر شهری می‌رود در امامزاده‌های آن شهر حضور پیدا می‌کند.

او در رابطه با برنامه‌های فرهنگی فدراسیون برای تیم ملی فوتبال ایران اظهار کرد: به کمک وزارت ورزش و جوانان در حال آماده ساختن زیر ساخت‌هایی مبنی بر ارتقای فرهنگ هواداران هستیم. یکی دیگر از برنامه‌های ما آماده ساختن الزامات فرهنگی در قرارداد‌های بازیکنان است تا بخشی از در آمد‌های بازیکنان صرف امور فرهنگی شود.

زمان آبادی اینگونه اظهار داشت: فوتبال نیاز به هیجان دارد و امیدواریم زمانی که ورزشکاران بتوانند وارد ورزشگاه‌های ما شوند، ضمن حفظ لذت فوتبال، شاهد عملکرد‌های مثبت باشیم. چند سالی است که بخشی از قرارداد‌های بازیکنان تیم سپاهان صرف امور فرهنگی می‌شود.

او در پایان در رابطه با حضور بازیکنان و کادر فنی تیم ملی فوتبال جوانان و نوجوانان در "کلاب های شبانه" کشور تاجیکستان بیان کرد: نیرو‌های نظارتی و سرپرست تیم همراه بازیکنان و کادر فنی بوده اند و با توجه به حضور نماینده‌های سفارت میان کادر فنی، این اتفاق ممکن نیست. من این موضوع را تکذیب می‌کنم.ممکن است یک بازیکن چنین اشتباهی را انجام داده باشد پس به این دلیل نباید اشتباه یک نفر را به پای همه بنویسیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار