بازگشت اسکی بازان نوجوان کشور از المپیک زمستانی

کاروان اسکی ایران بامداد روز سه‎شنبه از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) به ایران بازمی‎‎گردد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان کاروان اسکی جمهوری اسلامی ایران پس از حضور در دومین دوره بازی‎های المپیک زمستانی لیل‎هامر نروژ،ساعت یک بامداد فردا (سه‎شنبه) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد کشور می‎شود.

کاروان اسکی کشورمان در این دوره از بازی‎های المپیک زمستانی نوجوانان با دو ورزشکار به نام‌های علیرضا احمدپور و آوا جوادی در این رقابت‎ها شرکت کرده بود.

همچنین  در حاشیه برگزاری دومین دوره بازی‎های المپیک زمستانی نوجوانان لیل‎هامر نروژ، بنا به درخواست کمیته بین‎المللی المپیک و با هماهنگی فدراسیون اسکی ایران، خانم «آنجلا روگرو»، نائب رئیس کمیسیون ورزشکاران کمیته بین‎المللی المپیک و دارنده سه مدال طلا، نقره و برنز بازی‎های المپیک زمستانی و سه دوره قهرمانی جام جهانی هاکی روی یخ، نشستی را با «آوا جوادی» نماینده اسکی کشورمان در این دوره از مسابقات برگزار کرد.

شایان ذکر است نمایندگان و ورزشکاران کشورهای شرکت کننده در دومین دوره بازی‎های المپیک زمستانی لیل‎هامر نروژ با حضور در مرکز آموزش کمیته بین‎المللی المپیک با «توماس باخ» رئیس کمیته بین‎المللی المپیک و خانم «آنجلا روگری» نائب رئیس کمیسیون ورزشکاران این کمیته دیدار و گفت‎وگو کردند.

در این نشست «آوا جوادی» و «علیرضا احمدپور» به نمایندگی از کشورمان نیز حضور داشتند. در این جلسه که به صورت پرسش و پاسخ برگزار شد، ورزشکاران این فرصت را داشتند که به صورت مستقیم از «باخ» سوالات خود را بپرسند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار