بیش از ۵۰۰ دروغ در یک روز؛ تعداد دروغ‌های ترامپ در یک روز نگران کننده شده است

بر اساس گزارش واشنگتن پست، رئیس جمهور آمریکا با بیش از ۵۰۰ دروغ در یک روز رکورد جدیدی را ثبت کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور کنونی آمریکا از زمان روی کار آمدن خود تاکنون تعداد واقعا نگران کننده‌ای از دروغ‌ها را گفته است. بر اساس ستون «جستجوگر واقعیت» واشنگتن پست، رئیس جمهور آمریکا با بیش از ۵۰۰ دروغ در یک روز رکورد جدیدی را ثبت کرده است. دروغ همچنان یکی از ویژگی‌های اصلی ریاست جمهوری دونالد ترامپ است.

ستون «جستجوگر واقعیت» واشنگتن پست روز دوشنبه گزارش داد، ترامپ تا ۵ نوامبر سال ۲۰۲۰، ۲۹۵۰۸ ادعای گمراه کننده یا دروغ ارائه داده است، اما این آمار ناراحت کننده شامل اطلاعات غلط مربوط به تقلب در انتخابات نیست که ترامپ از زمان شکست در برابر جو بایدن، رئیس جمهور منتخب تبلیغ کرده است. به گفته گلن کسلر، نویسنده و دبیر این ستون، ترامپ فقط در ماه اکتبر تقریباً ۴۰۰۰ دروغ گفته است درست زمانی که سخنان قبل از انتخابات و حمله به رقیب خود را افزایش داد. کسلر روز دوشنبه در توئیتی نوشت: این دو برابر آن چیزی است که او در کل سال ۲۰۱۷ بیان کرده است.

رئیس جمهور آمریکا در تاریخ ۲ نوامبر یعنی یک روز قبل از انتخابات ۲۰۲۰، با بیان ۵۰۴ دروغ رکورد دروغ در یک روز را ثبت کرده بود.

از تاریخ ۲۰ ژانویه سال گذشته، ترامپ در طول مدت حضور خود در وزارت کار ۱۶۲۴۱ دروغ گفته است. کسلر متذکر شد او اکنون در مسیر افزایش تقریبا دو برابری دروغ در یک سال قرار دارد.

بر اساس این گزارش، پرتکرارترین ادعای ترامپ از زمان روی کار آمدن از ژانویه ۲۰۱۷ «ایجاد بزرگترین اقتصاد در جهان» بوده است.

ترامپ فقط از آغاز سال میلادی جدید، بیش از ۲۴۰۰ دروغ در مورد بیماری همه گیر ویروس کرونا گفته است. رئیس جمهور آمریکا بار‌ها خطر ابتلا به کووید-۱۹ را کم اهمیت جلوه داده و دارو‌ها و درمان‌های اثبات نشده‌ای را تبلیغ کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار