ساخت یادبود سردار شهید سلیمانی و به یادگار ماندن مکتب او برای تمام نسل‌ها

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت: یادبود سردار شهید سلیمانی برای توسعه مکتب او و استفاده تمام نسل‌ها ساخته می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،جلال مآب رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در آئین آغاز عملیات اجرایی یادمان شهیدان سردار حاج قاسم سلیمانی و ابوالمهدی المهندس که صبح امروز برگزار شد اظهار کرد: مدت‌ها بود در اندیشه این بودیم تا آنچه که سردار سلیمانی به جهانیان آموخته بودند را به ثمره بنشانیم.

وی ادامه داد: پس از بررسی‌های مختلف به این جمع‌بندی رسیدیم تا بنای یادبودی که در آن محتوا‌های فرهنگی و اعتقادی وجود دارد و نگرش معماری در آن حاکم شده را در مرکز پایتخت احداث کنیم تا توسط آن تمام نسل‌ها آنچه که حاج قاسم برای مقابله با تروریسم و ایجاد امنیت به یادگار گذاشت را ایجاد کنیم.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات با بیان اینکه ما اندیشه دیگری را هم دنبال کردیم گفت: تلاش کردیم تا تمام کسانی که پیرو این ایده و مکتب هستند بتوانند در یک جا جمع شوند و چه بهتر که در پایتخت ایران و در پایتخت بغداد دو بنای هم‌شکل ساخته شود تا آمیختگی دو شهید بزرگوار سردار سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس ایجاد شود.


بیشتر بخوانید

ناگفته هایی از شهید سلیمانی در ستاد بازسازی عتبات عالیات


مآب بیان کرد: به واسطه ارزشی که این بنا ایجاد می‌کند معتقدیم با کمک تمام هنرمندان بتوانیم این آثار را به بهترین شکل به جوامع و نسل‌های دیگر انتقال دهیم، زیرا توسعه فرهنگ و مکتب سردار سلیمانی از طریق معرفی و ثبات در نقش‌های مختلف ایجاد می‌شود.

وی گفت: این اعتقاد را داریم با کاری ویژه که شروع آن از امروز کلید می‌خورد بنا را در مدت زمان کوتاه به بهره‌برداری برسانیم و برنامه ما این است تا در اولین سالروز شهادت این دو بزرگوار ساخت بنا را آغاز کنیم و در دومین سالروز شهادت شان ساخت بنا را به اتمام برسانیم.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار