فرمانده الحشد الشعبی؛

گروه‌های مقاومت منطقه برای گرفتن انتقام فرماندهان خود آماده اند

فرمانده گروه الحشدالشعبی اعلام کرد گروه‌های مقاومت برای گرفتن انتقام فرماندهان شهید خود آماده هستند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه العهد، یکی از فرماندهان الحشدالشعبی می‌گوید گروه‌های مقاومت در منطقه کاملا آماده گرفتن انتقام فرماندهان شهید خود هستند.

احمد الموسوی المکصوصی در مصاحبه مفصلی به مناسبت سالگرد ترور فرماندهان مقاومت منطقه، سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، تاکید کرد گروه‌های مقاومت در منطقه برای گرفتن انتقام خون فرماندهان خود آماده هستند و نابودی رژیم صهیونیستی بخشی از این انتقام خواهد بود.

بنا به گفته این فرمانده الحشد الشعبی ابومهدی المهندس اولین کسی بود که نسبت به خطر اشغال عراق از سوی آمریکا هشدار داد. این فرمانده مقاومت هدف آمریکا را نابودی سیستم نظامی عراق و محور مقاومت دانست و گفت شهید المهندس با داریت گروه‌های شیعی عراق را گرد هم آورد.

المکصوصی درباره ارتباط میان سردار سلیمانی و شهید المهندس گفت اطاعت واقعی و صددرصدی را فقط از ابومهدی دیدم. او نسبت به حاج قاسم رفتار سربازی در برابر فرمانده را داشت. هنگامی که احساس خستگی می‌کرد، حاج قاسم تنها کسی بود که در کنار او می‌ماند.

این فرمانده الحشدالشعبی یادآور شد ابومهدی برای خود هیچ چیز نمی‌خواست. وقتی از او خواستند که برای یک سمت مهم انتخاب شود، او پاسخ گفت من فقط یک سرباز هستم. حاج ابومهدی از اهداف آمریکایی‌ها برای محافظت از موجودیت صهیونیستی، خاتمه دادن به مسئله فلسطین و فشار بر مقاومت در لبنان و سوریه و جمهوری اسلامی آگاه بود و می‌گفت فلسطین نطفه انقلابیون است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۴:۳۴ ۱۴ دی ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
مگر دشمن زمان ترور و کشتن ناجوانمردانه سرداران ابومهدی المهندس و سردار دلها سپهبد سرباز حاج قاسم سلیمانی و همراهانشان قبل از حمله تروریستیشون خبر دادند و در رسانه ها اعلام کردند که می خواهیم آماده شویم برای ترور آن سرداران بزرگوار و همراهانشان ؟!!! چرا شما برادران بزرگوار و گرامی هر حرکتی را می خواهید انجام دهید در رسانه های بین المللی اعلام می کنید !!! نباید اعلام کنید و مثل خود دشمن یهو حمله و عملیات کنید در غافلگیریشان و نابودشان کنید وقتی شما اعلام می کنید دشمن در آمادگی صد درصدی بسر می برد و عملیاتتان بسیار ضعیف می شود هر چقدر که حجم آتشتان بالا باشد تلفات و خسارات از دشمن پایین می آید .
والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
آخرین اخبار