خداحافظی رسمی عنواندار کشتی جهان از دنیای قهرمانی/ اسماعیل پور: پایان راه می گویند قهرمان و قهرمانی کیلویی چند!

مسعود اسماعیل پور به صورت رسمی برای همیشه از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود اسماعیل پور دارنده ۲ مدال نقره و برنز جهان، قهرمان بازی‌های آسیایی، دارنده ۳ مدال طلا یک نقره و یک برنز آسیا با انتشار پیامی برای همیشه از دنیای قهرمانی خداخافظی کرد.

بخشی از متن پیام خداحافظی مسعود اسماعیل پور به شرح زیر است:

بنام خدا. در این زمان و تا این لحظه هیچ وقت بطور کلامی یا زبانی حرفی از خداحافظی از کشتی نزدم ولی امروز برای همیشه از کشتی خداحافظی می‌کنم و از همه کسانی که در این ٢٥ سال برایم زحمت کشیدند تا بتوانم مسیر کشتی را ادامه دهم ممنونم. دست تک تک این عزیزان را می‌بوسم و کف پای همه مردم و دوستانی که برایم دعا کردن را هم می‌بوسم. از همه کسانی که ناراحتشان کردم عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم من را ببخشند که نتوانستم بهتر عمل کنم، کشتی دیگر آینده هیچ کس را در  اینجا تامین نخواهد کرد، حتی عمر قهرمانی یک کشتی گیر وقتی به انتها رسید هیچ آینده‌ای نخواهد داشت «بقول معروف قهرمان زنده رو عشقه! البته آن هم وقتی قهرمانیش تموم میشه تهش باید دست فروشی کند و یا کنار خیابون بساط پهن کند» تحصیلکرده هم که باشی ولی عمرت خرج کشتی شده و هیچ جایگاه شغلی نخواهی داشت و فراموش شده ای، پس پیشنهاد می‌کنم هر کسی راه کشتی را در پیش گرفته بداند تهش فراموش خواهد شد و حتی بستری نیست که انتقال تجربه کنه!

تا به امروز هر مدالی که گرفتم درون کیسه‌ای انداختم تا شاید کسی بتواند از ضایعاتش حداقل استفاده کند، چون بکارم نیآمد، تنها عشق مردم هست که همواره به هر ورزشکاری دلگرمی می‌دهد، حتی ابتدایی‌ترین شغل هم نصیب کشتی گیری که بهترین عناوین جهان و المپیک را کسب کند نخواهد شد، حتی از ساده‌ترین کسی که منصبی در این دستگاه دارد التماس و خواهش هم بکنی جزء جواب برو قهرمان و قهرمانی کیلویی چندِ را میشنوی...

از اینکه کشتی رو انتخاب کردم نمی‌دونم بگم پشیمانم یا خوشحال یا گله‌مند که تو این مملکت نتوانستم یک کاری داشته باشم تا برای امرار معاش زندگی را ادامه بدهم! حتی نتوانستم مسئولین برق کشور رو قانع کنم که بتوانم مشغول بشوم! دلم برای آینده ورزش کشور میسوزه، چرا حرفی نمی‌زنند و کاری نمیکنن! یک دست صدا نداره؟!

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۶:۳۰ ۱۶ دی ۱۳۹۹
سلام .امید ان دارم که همچون میدان کشتی در تمام میادین نبرد زندگی در صف قهرمانان و بلند اوازگان باشید .....مطمعن باشید که روزی این مسئولین بی لیاقت و ناکارامد بدر گاه الهی مواخده خواهند شد .یا حق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۱۵ دی ۱۳۹۹
واقعا مایه ی سرمه که همچین کشتی‌گیری از کشتی خداحافضی کنه و فدراسیون کشتی بی تفاوت باشه
-
حمید
۱۱:۱۳ ۱۵ دی ۱۳۹۹
کسی که سوادش اون قدره که به جز میگه جزء واقعا انتظار یه شغل نون و آب دار را هم داره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۵ ۱۵ دی ۱۳۹۹
سلام بر مسئو لان دلسوزکه باتوجه به مشکلات بوجودآمده برای کشورمان مجدانه پیگیردغدغهای هنرمندان ورزشکاران وافتخارآفرینان این مرزوبوم هستن. امیدوارم قسمی که درزمان کودکی همه مابرای اعتدالی ایران ومردم ایران خوردیم. فراموش نکنیم ولااقل حداقل‌ها رابرای بازنشستگی این عزیزان فراهم کنیم. فراموش نکنیم مادرمقابل خون شهیدان بخصوص خون بناحق ریخته شده حاج قاسم سلیمانی مسئولیم. ماملت محبتیم.ماملت شهادتیم. ماملت امام حسینیم. برای همه دلسوزان این سرزمین مهر آرزوی توفیق راازخدادارم.
United States of America
ناشناس
۲۲:۰۳ ۱۴ دی ۱۳۹۹
همیشه قهرمان دلهای ما باقی میمونی
United States of America
اناهیتا
۲۲:۰۰ ۱۴ دی ۱۳۹۹
خوشتیپ و سالاری تو قلب مایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۱۴ دی ۱۳۹۹
زندگی جریان داره مسعود خان
موفق باشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۱ ۱۴ دی ۱۳۹۹
بچسپ به پول و بازار پهلون قهرمانی رو ولش از شهرتت استفاده کن یه کاری راه بانداز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۴ ۱۴ دی ۱۳۹۹
ای داد بی داد
فدراسیون کشتی خجالت بکشه !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۱۴ دی ۱۳۹۹
خدا پشت و پناهت انشالله که تو زندگی موفق و صحیح و سالم باشی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۱۴ دی ۱۳۹۹
دمت گرم از همین حالا بنده زندگی خواهی شو . فقط قدر شما رو اونور آبی ها درک میکنند . اینجا درک نخبگان بی معنی است .
آخرین اخبار