توضیحات امامی در مورد ادامه همکاری فدراسیون کشتی و نصیرزاده

سخنگوی فدراسیون کشتی پس از انتخاب نصیرزاده به عنوان رئیس فدراسیون بدنسازی درباره ادامه همکاری او با فدراسیون توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد ابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی در مورد صحبت‌هایی که در خصوص لغو ثبت نام از نامزد‌های هیئت کشتی کرمانشاه و تکرار ثبت نام شنیده می‌شود، گفت: در دوره ریاست دکتر دبیر، انتخابات ۱۰-۱۲ استان برگزار شده و در ادوار گذشته هم به این صورت بوده که وقتی اداره کل استانی می‌خواهد ثبت نام هیئت را شروع کند در این رابطه با رئیس فدراسیون که در اصل رئیس مجمع انتخاباتی هم هست، هماهنگ کرده و نامه نگاری اتفاق می‌افتد و بعد فرآیند ثبت نام و تایید صلاحیت و تعیین زمان برگزاری انتخابات شروع می‌شود. الان شبهه‌ای به وجود آمده که در کرمانشاه هماهنگی انجام نشده، البته مشکل خاصی هم نیست و این قضیه راحت و بدون مشکل حل خواهد شد.

وی ادامه داد: یکی دو تا از استان‌ها هم قبلا بدون هماهنگی چنین کاری کردند و تعدادی داوطلب اعتراض کرده بودند که از ثبت نام جا مانده اند و فدراسیون به مسئله ورود کرد. بهتر هست طبق آیین نامه عمل شود. برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت‌ها باید با هماهنگی فدراسیون و مدیرکل ورزش استان باشد که با صحبت‌های انجام شده مشکلی نیست و همه یک هدف داریم. همه این صحبت‌ها در جهت رفع ابهام هست.

امامی در پاسخ به این سوال که با توجه به انتخاب نصیرزاده به عنوان رئیس فدراسیون بدنسازی آیا او همچنان با فدراسیون ادامه همکاری خواهد داشت گفت: نصیرزاده جزو موفق‌ترین مدیران فدراسیون کشتی بوده و طی مدتی ۱۶ ماه که در سازمان لیگ بود، دو لیگ مهم و حتی لیگ جهانی را به بهترین شکل ممکن برگزار کرد که امروز (۱۳ دی) هم برای ریاست فدراسیون بدنسازی انتخاب شد و دبیر و نصیرزاده باید خودشان در مورد ادامه همکاری تصمیم بگیرند. نصیرزاده از زمانی که به فدراسیون کشتی آمد بسیار خوب کار کرد و کمیته لیگ به سازمان لیگ تبدیل شد و حالا هم در پرورش اندام رای آورد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار