۷ مرحله اردو برای شاگردان بنا تا گزینشی المپیک/ فرنگی کار از ۱۸ دیماه در خانه کشتی

دور جدید تمرینات آماده سازی فرنگی کاران از روز ۱۸ دی ماه در خانه کشتی آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نخستین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا و مسابقات گزینشی المپیک روز ۱۲ دیماه به پایان رسید. شاگردان محمد بنا بعد از این مرحله تمرینات، چند روزی را در حال استراحت هستند تا دوباره برای اردوی بعدی که از روز ۱۸ دی ماه آغاز می شود تمرینات خود را از سر گیرند.

در همین راستا دور جدید تمرینات فرنگی کاران از روز ۱۸ دیماه در خانه کشتی آغاز می‌شود و طبق برنامه اعلامی از سوی محمد بنا کشتی گیران فرنگی کار تا زمان آغاز مسابقات گزینشی و قهرمانی آسیا که فروردین ماه در آلماتی قزاقستان برگزار می‌شود ۷ مرحله اردو را دنبال خواهند کرد.

همچنین محمد بنا در مورد برگزاری اردو‌ها اعتقاد دارد، چون کمتر از ۴ ماه تا اعزام به قزاقستان زمان باقیمانده، بهتر است اردوی تیم ملی در خانه کشتی شهید هادی برگزار شود، اما به گفته وی برای تنوع می‌توان در جا‌هایی که امکانات کاملی مثل خانه کشتی داشته باشند نیز اردوی آماده سازی را برقرار کرد.

گفتنی است از نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی روز ۱۷ دیماه تست کرونا گرفته خواهد شد و در صورت منفی بودن تستشان وارد اردو خواهند شد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار