پرستاران آمریکایی از ترس عوارض جانبی، واکسن کرونا نمی‌زنند

کارکنان بخش بهداشت و درمان آمریکا از ترس عوارض جانبی حاضر نیستند واکسن کرونا دریافت کنند و نمی‌خواهند با آن‌ها مانند موش آزمایشگاهی رفتار شود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دیلی میل، بر اساس نتایج یک نظرسنجی، کارکنان بخش بهداشت و درمان آمریکا، از ترس عوارض جانبی خطرناک واکسن آمریکایی کرونا، حاضر نیستند که آن را دریافت کنند.

در این نظرسنجی ۶۰ درصد کارکنان یک مرکز نگه‌داری سالمندان در ایالت اوهایو، حدود نیمی از کارکنان بخش بهداشت یکی از مناطق کالیفرنیا و ۴۰ درصد از پرستاران شهر لس آنجلس از دریافت واکسن کرونا امتناع می‌کنند.


بیشتر بخوانید:


کارکنان بخش بهداشت و درمان آمریکا از عوارض جانبی خطرناک دریافت این واکسن نگران هستند و نمی‌خواهند با آن‌ها مانند موش آزمایشگاهی رفتار شود.

این در حالی است که علاوه بر دو پرستار در ایالت آلاسکای آمریکا، شماری از دریافت کنندگان واکسن «فایزر-بیون‌تک» در آلمان و انگلیس نیز پس از تزریق این واکسن دچار حساسیت شدید شده‌اند.

دیلی میل نوشت تنها در دو بیمارستان در ایالت کالیفرنیا، واکسن‌های کرونا بلا استفاده در قفسه‌ها مانده‌اند و پرستاران حاضر به تزریق آن‌ها نیستند. از این رو شماری از کارکنان این دو مرکز که از عوارض جانبی نگرانی ندارند، واکسن‌های اضافه را به بستگان خود تزریق می‌کنند.

روز گذشته نیز مارون الخوری، مشاور وزیر بهداشت لبنان اعلام کرد این کشور مجبور است برای استفاده از خدمات سازمان جهانی بهداشت واکسن آمریکایی را وارد کند، اما کسی در لبنان حماقت نکند و از آن استفاده نکند!

در همین حال رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند نتیجه آزمایش کرونای ۲۴۰ نفر از دریافت کنندگان واکسن این بیماری در سرزمین‎های اشغالی مثبت تشخیص داده شده است و آن‌ها ناقل بیماری هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شهروند راستگو
۱۰:۰۲ ۱۵ دی ۱۳۹۹
چرا وقتی بهتون اثبات کردم که خبرتون دروغه منتشر نکردید چرا نظر مردم رو منتشر نمی‌کنید
Germany
ناشناس
۰۰:۲۷ ۱۴ دی ۱۳۹۹
واقعاً هم ترس داره
آخرین اخبار