صفار هرندی:

بصیرت امروز مردم برگرفته از تجارب حماسه ۹ دی است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آگاهی امروز مردم ما محصول همان بصیرتی است که از بعد ۹ دی سال ۸۸ برای ما به دست آمد.

به گزارش  خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد حسین صفار هرندی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز در حاشیه مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی که در ستاد نیروی پدافند هوایی ارتش برگزار شد، گفت: آنچه در سال ۸۸ به عنوان فتنه اتفاق افتاد، محصول یک طراحی شیطنت آمیز از سوی دشمن بود که همراه شد با گره خوردن آن با توهم عناصر جاه طلب در داخل و بخشی هم جا ماندن مردم در یک مقطع و غافلگیری مردم و نظام که ۸ ماه طول کشید، البته فتنه باید بسیار زودتر و ظرف چند روز خنثی می‌شد.

وی ادامه داد: طولانی شدن این موضوع از یک جهتی برای ما خیر و برکت داشت و آنکه در این مدت مردم بسیاری از مطالبی که نمی‌دانستند را فهمیدند و به تدریج برای آن‌ها محرز شد. اینکه امروز دشمن تلاش‌های مشابه آن دوران را در مناسبت‌های مختلف انجام می‌دهد که حرکت ابتدایی آن حرکت مردم بوده که به یک سیاست اشتباهی اعتراض داشتند و به خیابان آمده بودند. اما اینکه مشابه سال ۸۸ اتفاق نیفتاد و طولانی نشد و خود مردم با درس گرفتن از تجربیات آن موقع می‌دانستند که این ماجرا‌ها ریشه در جای دیگری دارد و نباید با  او همراهی کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اینکه برخی از ماجرا‌ها توسط دشمن جهت دهی می‌شدند بار‌ها از سوی مردم مطرح شد و مردم می‌گفتند که ما باید مراقب باشیم وضعیتی که در عراق و سوریه به وجود آوردند در این جا تکرار نشود. این آگاهی محصول همان بصیرتی است که از بعد ۹ دی سال ۸۸ برای ما به دست آمد.

انتهای پیام/

برچسب ها: نهم دی ، فتنه 88 ، صفارهرندی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Russian Federation
ناشناس
۰۹:۱۲ ۰۹ دی ۱۳۹۹
شربت شهادت تموم شد حالا نوبت بصیرته
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۳:۰۷ ۰۸ دی ۱۳۹۹
با بصیرت و ولایت و دولت جوان انقلابی ادامه بدید ببینیم چی میشه
Russian Federation
ناشناس
۱۳:۱۱ ۰۷ دی ۱۳۹۹
الحمدالله مردم دیگه خیلی آگاه شدن
آخرین اخبار