سردار یزدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

جرقه‌های فتنه ۸۸ از خارج کشور بود

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) گفت: جرقه‌های فتنه ۸۸ از خارج کشور بود، ولی عده‌ای هم در داخل اغفال شده و با آن‌ها همکاری کردند.

جرقه‌های فتنه ۸۸ از خارج کشور بودسردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در ارتباط با تحریم‌های آمریکا علیه ایران و راه‌های مقابله با آنها اظهار کرد: امروز مهمترین و بهترین مسیر برای مقابله با تحریم‌های آمریکا، اتحاد مردم و توجه به اقتصاد مقاومتی و درون‌زاست.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تصریح کرد: برای اینکه بتوانیم با تحریم‌های آمریکا مقابله کنیم، مردم و به ویژه مسئولان باید خودشان را باور کنند.

سردار محمدرضا یزدی درباره فتنه ۸۸ گفت: جرقه‌های فتنه سال ۸۸ از خارج از کشور زده شده بود، ولی متاسفانه در داخل هم یک عده‌ای اغفال شده و با آن‌ها همکاری کردند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه مردم ما در عبور از این فتنه بصیر و روشن بودند، تاکید کرد: مردم با هوشمندی با این فتنه برخورد کردند و خوشبختانه امروز شاهدیم که ارتباط مردم با یکدیگر، ارتباط مردم با مسئولان و به ویژه ارتباط مردم با ولایت بسیار محکم شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار