سردار یزدی:

امروز با همدلی از مشکلات عبور خواهیم کرد

فرمانده سپاه تهران بزرگ گفت: امروز، روزی است که باید با اتحاد و همدلی از مشکلات عبور کنیم و شهدا سمبل اتحاد ما هستند.

بامروز با همدلی از مشکلات عبور خواهیم کرده گزارش خبرنگار حوزه دفاعی و امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه تهران بزرگ در مراسم بزرگداشت شهدای بازی‌دراز که امشب در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد، اظهار کرد: وقتی یاد نام و قله‌های بازی‌دراز می‌افتیم، یاد و خاطره شهدا و سختی‌هایی که مردم سرپل ذهاب در دوران جنگ تحمیلی متحمل شدند، زنده می‌شود.

وی با بیان اینکه وجب‌ به‌ وجب زمین های بازی‌دراز یادآور رشادت‌های شهداست، تصریح کرد: بچه‌های ما گلوله و توپ دشمن را تحمل کردند تا ارتفاعات بازی‌دراز را آزاد کنند.

فرمانده سپاه محمدرسول‌الله (ص) تهران بزرگ گفت: این یادواره‌ها ما را به این یادآوری می‌کند، وظیفه‌ای که به‌عنوان دین بر گردمان هست و گاهی براثر مشغله‌های زندگی فراموش کردیم را به یاد بیاوریم.

وی در پایان با تاکید بر همدلی و اتحاد گفت: امروز، روزی است که باید با اتحاد و همدلی از مشکلات عبور کنیم و شهدا سمبل اتحاد ما هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۴ ۲۹ آذر ۱۳۹۷
سردار عزيز صادقانه اظهار ميكنند از مشكلات عبور خواهيم كرد اين گفتار اگر درد مردم را دوا نميكند تسكين ميدهد و درد قابل تحمل ميشود ولى سخنگوى محترم دولت اشكارا مشكلات ديگر كشورهاى جهان را با بزرگنمايي مطرح و وانمود ميكنند كه ما در ايران مشكل نداريم - هيچوقت نميگويند چه كرديم و چه ميكنيم فقط اظهار ميكنند بايد بايد بايد بايد ....
آخرین اخبار