نگرانی اقلیت‌های نژادی آمریکا از تزریق واکسن کرونا

تصمیم برخی از ایالت‌های آمریکا مبنی بر اولویت دادن به اقلیت‌های نژادی برای تزریق واکسن کرونا نگرانی‌های زیادی را ایجاد کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از راشاتودی، در آمریکا توزیع واکسن کرونا بر اساس میزان نیاز افراد، سن افراد و حتی نژاد افراد توزیع می‌شود. بعد از تزریق واکسن کرونا به کارکنان مراکز درمانی تزریق این واکسن به اقلیت‌های سیاهپوست و اسپانیایی تبار‌ها و دیگر اقلیت‌ها در آمریکا بعنوان اولویت معرفی شده است.

مرکز کنترل و جلوگیری از بیماری‌ها در آمریکا اعلام کرده با توجه به آن که اقلیت‌ها در این کشور بیشتر در معرض خطر مرگ به علت ابتلا به کرونا قرار دارند تزریق واکسن کرونا به آن‌ها در اولویت است.

این موضوع شهروندان حامی ایده برتری سفیدپوستان در آمریکا را خشمگین کرده است. در عین حال افرادی که توانایی مالی بالایی دارند تلاش می‌کنند با پرداخت پول واکسن کرونا را تزریق کنند که این موضوع هم به چالشی برای پزشکان و مسئولان تزریق واکسن کرونا تبدیل شده است.

خبرنگار راشاتودی نهایتا افزود که تولید واکسن کرونا امیدواری‌هایی برای پایان دادن به این بیماری همه گیر ایجاد کرده، اما هنوز راهی بسیار طولانی برای دستیابی به این هدف پیش رو است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسینی
۱۴:۰۲ ۰۲ دی ۱۳۹۹
دلشون به اقلیت ها نسوخته از اونها بعنوان موش ازمایشگاهی دارند استفاده می کنند تا پس از دیدن عوارض و رفع نواقص به ژن برتر بزعم خودشان تزریق کنند تا مباد رنگشان رنگ مرگ بخود بگیرد
آخرین اخبار