در بسته حوادث یکشنبه ۳۰ آذرماه ۹۹ بخوانید؛

دستگیری عاملان نزاع در شهرستان باوی/ باند ۷ نفره سرقت در ماهشهر منهدم شد

حوادث امروز یکشنبه ۳۰ آذر ماه ۹۹ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف خوزستان در روز یکشنبه ۳۰ آذر ماه ۹۹ را در این بسته خبری مشاهده کنید.

دستگیری عاملان نزاع در شهرستان باوی

سرهنگ صالح مطهری راد فرمانده انتظامی باوی گفت: دیشب در پی وقوع نزاع مسلحانه بین ۲ طایفه به دلیل اختلافات قبلی در یکی از روستا‌های این شهرستان، بلافاصله دستگیری عاملان تیراندازی در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت و ماموران پلیس با کار اطلاعاتی و اقدامات تخصصی ۷ نفر عاملان نزاع را در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی چند عملیات در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد ۳ قبضه سلاح شکاری به همراه ۷۳۸ فشنگ مربوطه کشف شد، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

انهدام باند ۷ نفره سرقت در ماهشهر

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی ماهشهر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت و مأموران انتظامی موفق شدند با استفاده از اقدامات اطلاعاتی و شگرد‌های خاص پلیسی، ۷ سارق حرفه‌ای منازل و اماکن خصوصی را که اقدام به سرقت‌های متعدد در نقاط مختلف ماهشهر می‌کردند شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

او با بیان اینکه متهمان در تحقیقات فنی پلیس به ۱۰ فقره سرقت منزل، مغازه، سیم برق و اماکن خصوصی در نقاط مختلف شهرستان ماهشهر اعتراف کردند، ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۵ دستگاه تلویزیون ۴۹ اینچ، یک قبضه سلاح کلاشینکف به همراه فشنگ مربوطه، یک قبضه کلت کمری بدل و ۵ دستگاه پلی استیشن کشف شد.

سرهنگ پاپی با بیان اینکه یک خودرو پژو پارس بکار رفته در سرقت‌ها از سارقان توقیف شده، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.