دونده کشورمان: برای کسب سهمیه المپیک نیاز به امکانات دارم

دونده کشورمان درباره شرایط خود و حضور در رقابت‌های المپیک توضیحاتی را بیان کرد.

امیر مرادی دونده کشورمان در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت تمرینات خود اظهار کرد: تمرینات خود را در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان انجام می‌دهم  و طبق برنامه  یک الی ۲ ماه دیگر برای برگزاری اردو به شهرکرد یا بروجن می‌روم. برای مسابقه آماده هستم و تلاش می‌کنم تا آغاز مسابقات دو و میدانی فرم بدنی خود را حفظ کنم. من با هاشم صیامی  رئیس فدراسیون دو و میدانی در ارتباط هستم. خوشبختانه او دلسوز ورزشکاران است .

مرادی درباره انتظارش از فدراسیون دو و میدانی گفت: من از مسئولان فدراسیون دو و میدانی درخواست می‌کنم که امکانات لازم  را در اختیارم بگذارند. تمایلی به اعزام به اردوی برون مرزی ندارم. شهر‌های خوبی در کشورمان وجود دارند که با تشکیل اردو در یکی از شهر‌ها می‌توانم  آمادگی خود را  برای حضور در مسابقات به دست بیاورم.  

او  بیان کرد: برگزاری جلسات کمیته‌های فنی در فدراسیون دو و میدانی اتفاق خوبی است به شرطی که مسئولان بتوانند  بودجه لازم را  در اختیار فدراسیون قرار بدهد. زمانی که در اردو حضور پیدا می‌کنیم حقوق و مزایا برای ما  در نظر می‌گیرند که این اتفاق خوبی است. البته این موضوع باید همیشگی باشد.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار