بازدید معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان از ورزشگاه انقلاب

معاونت ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان صبح امروز از ورزشگاه آفتاب انقلاب (سایت تخصصی دو و میدانی) بازدید کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی فدراسیون دو و میدانی، مهدی علی‌نژاد صبح امروز (دوشنبه) به همراه علی خسروی رئیس دفتر مشترک امور فدراسیون‌ها با حضور در ورزشگاه آفتاب انقلاب از نزدیک از این ورزشگاه بازدید و در جریان کمبود‌ها و معضلات تنها سایت تخصصی رشته دو و میدانی در کشور قرار گرفت.

در این دیدار که هاشم صیامی رویس فدراسیون دو و میدانی، علی رضایی سرپرست دبیری فدراسیون، محسن برزگر مشاور رئیس فدراسیون در آن حاضر بودند، مسئولین فدراسیون توضیحات کاملی را پیرامون کمبود‌ها و معضلات ورزشگاه آفتاب انقلاب بیان کردند و معاون وزیر ورزش و جوانان به طور کامل از همه اماکن این ورزشگاه بازدید کرد.

علی‌نژاد در سخنانی با توجه به اهمیت ورزشگاه آفتاب انقلاب برای دو و میدانی کاران گفت: این ورزشگاه نیاز مبرم به بازسازی دارد، باید به سرعت دست به کارشد تا با شروع روند بازسازی از به وجود آمدن مشکلات دیگر برای آن جلوگیری شود.

وی افزود: مسائل و مشکلات پیش رو برای بازسازی این مجموعه را حتما با وزیر ورزش و جوانان در میان خواهم گذاشت تا با اختصاص یک بودجه مناسب، کار بازسازی ورزشگاه آفتاب انقلاب هرچه سریع‌تر آغاز شود.

هاشم صیامی رئیس فدراسیون دو و میدانی نیز با تشکر و قدردانی از توجه مهدی علی‌نژاد نسبت به ورزش پایه و مادر اظهار کرد: در ۲ ماهی که از حضورم در فدراسیون می‌گذرد با تمام وجود و همه جانبه در تلاش هستیم تا از همه ظرفیت‌های موجود برای پیشبرد اهداف والای ورزش دو و میدانی استفاده کنیم.

صیامی افزود: امیدوارم با حسن توجه وزارت ورزش و جوانان نسبت به دو و میدانی و به خصوص مجموعه آفتاب انقلاب بتوانیم در آینده‌ای نزدیک فضایی در خور شان و جایگاه جامعه دو و میدانی برای انجام تمرینات و امور دیگر در اختیارشان قرار دهیم تا بدون هیچ مشکلی خود را برای حضور در رقابت‌های آتی و کسب افتخار برای میهن عزیزمان آماده کنند.

در این دیدار علی رضایی سرپرست دبیری فدراسیون گزارشی از اقدامات انجام گرفته در فدراسیون دو و میدانی از جمله تشکیل کمیته‌های تخصصی، ساماندهی ورزشکاران و مربیان رده‌های سنی پایه، تامین تجهیزات رشته دو و میدانی از خارج کشور، به کارگیری مربیان مطرح بین المللی در کشور برای هدایت ورزشکاران و... را ارائه کرد که با استقبال معاونت ورزش قهرمانی همراه شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار