پرتابگر دیسک کشورمان:

تمرکزم معطوف به کسب سهمیه المپیک است

حسین رسولی، پرتابگر دیسک کشورمان درباره وضعیت تمریناتش توضیحاتی را ارائه کرد.

حسین رسولی، پرتابگر دیسک کشورمان در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت تمرینات خود اظهار کرد: شرایط خوبی دارم و  همین موضوع من را به کسب سهمیه المپیک امیدوار کرده است. من حدود ۸ روز پیش، اردوی خود را در کیش شروع کردهام و طبق برنامه قرار است حدود ۲ ماه و ۲۰ روز در کیش حضور داشته باشم.

رسولی بیان کرد: من پس از پایان لیگ بیستم در شهر خودم تمرینات را پیگیری کردم و آمادگی ام از نظر خودم راضی کننده است. تمام تمرکزم معطوف به کسب سهمیه المپیک شده است و امیدوارم رکورد خوب و قابل قبولی به ثبت برسانم تا نماینده کشورمان در المپیک باشم. آرزوی بزرگی دارم و سخت تلاش می‌کنم تا به اهداف خود برسم.  

او ادامه داد: برنامه جدید مسابقات دو و  میدانی مربوط به قهرمانی آسیا است که من همه تلاش خود را خواهم کرد تا در این رقابت‌ها نتیجه قابل قبولی بگیرم. خوشبختانه شرایط فدراسیون دو و میدانی از زمان ریاست صیامی بهتر شده است و او همه جوره هوای دو و میدانی کاران را دارد.  

پرتابگر دیسک کشورمان گفت: اگر شرایط مهیا شود در آن صورت به اردوی برون مرزی بلاروس می‌روم و از آنجا به مسابقات قهرمانی آسیا می‌روم. خوشبختانه شرایط برای من فراهم شده است و از این بابت از مسئولان فدراسیون دو و میدانی تشکر و قدردانی می‌کنم که در این دوران شیوع ویروس کرونا از ورزشکاران حمایت می‌کنند. امیدوارم با یک نتیجه خوب در المپیک موجب شادی مردم شوم.  

او در پایان خاطر نشان کرد: من در سال آینده آرزوی بزرگی دارم و امیدوارم به آن دست یابم بتوانم با کمک مربی ام و مسئولان فدراسیون دو و میدانی، همان ورزشکاری شوم که مردم توقع دارند.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار