مدافع سابق تیم فوتبال آرسنال:

پاتریک ویرا جایگزین مناسبی برای میکل آرتتا در آرسنال است

ستاره سابق تیم فوتبال آرسنال معتقد است که پاتریک ویرا می‌تواند در صورت اخراج آرتتا سرمربی این تیم شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ویلیام گالاس مدافع فرانسوی سابق تیم فوتبال آرسنال در ارتباط با سرمربی فعلی این تیم عنوان کرد: من از ورود آرتتا به آرسنال تعجب کردم. هر شخصی برای ورود به عنوان سرمربی به تیمی مانند آرسنال حتی با سابقه دستیار‌ی مربی مانند پپ گواردیولا نیاز به تجربه و توانایی مدیریت تعداد زیادی بازیکن دارد.

او بیان کرد: در تیم بزرگی مانند آرسنال تمام فشار‌ها روی سرمربی تیم است، بعضی از بازیکنان از حضور روی نیمکت و بازی نکردن ناراحت خواهند شد و شما برای برخورد با چنین مسائلی نیاز به تجربه دارید. اگر مربی تیم شخصی مانند مورینیو، ونگر و یا گواردیولا باشد به تصمیم آن‌ها احترام می‌گذارید، زیرا آن‌ها در گذشته افتخاراتی را به دست آورده اند، اما آرتتا این افتخارات را ندارد.

او ادامه داد: بعد از اخراج اونای امری و انتخاب آرتتا به عنوان سرمربی از نظر من پاتریک ویرا شخصی بود که می‌شد به عنوان سرمربی در آرسنال فعالیت کند، اما حتی اسم او در میان نامزد ها‌ی سرمربیگری آرسنال نیز نبود. ویرا تجربه بیشتری نسبت به آرتتا دارد. او در لیگ آمریکا و فرانسه مربیگری کرده است و عملکرد بهتری نیز در مربیگری خود نسب به آرتتا داشته است. ویرا کاپیتان آرسنال بوده است و تیم را به خوبی می‌شناسد. من فکر می‌کنم در شرایط فعلی برای جایگزینی آرتتا ، پاتریک ویرا بهترین گزینه برای است.

آرتتا در دسامبر ۲۰۱۹ هدایت آرسنال را برعهده گرفت و توانست با این تیم دو عنوان قهرمانی جام حذفی و جام خیریه را به دست آورد، اما عملکرد ضعیف تیم تحت هدایت او در این فصل باعث شده که این مربی جوان به در‌ب خروج باشگاه آرسنال نزدیک شود.

تیم فوتبال آرسنال در این فصل با ۱۴ امتیاز از ۱۳ مسابقه در رتبه ۱۵ لیگ جزیره قرار دارد.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار