رکورد عجیب آرسنال در دریافت کارت قرمز

با اخراج یک بازیکن دیگر از آرسنال در دیدار برابر تیم ساوتهمپتون، توپچی‌ها رکورد عجیبی در دریافت کارت قرمز به نام خود ثبت کردند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، میکل آرتتا سرمربی تیم آرسنال در بازی چهارشنبه شب تیمش بار دیگر شاهد اخراج یکی دیگر از شاگردانش بود، مسئله‌ای که این مربی جوان باید فکری به حال آن بکند.

در جریان دیدار تیم‌های آرسنال و ساوتهمپتون در چارچوب هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال انگلیس و حالی که بازی با گل‌های تئو والکات و پیرامریک اوبامیانگ با نتیجه مساوی یک بر یک دنبال می‌شد، گابریل مدافع برزیلی آرسنال در دقیقه ۶۲ به دلیل ارتکاب خطا روی والکات با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد.

در بازی هفته گذشته آرسنال برابر برنلی هم گرانیت ژاکا با دریافت کارت قرمز اخراج شده بود. از سال ۲۰۱۱ این اولین بار است که ۲ بازیکن آرسنال در ۲ بازی پیاپی اخراج می‌شوند.

همچنین از کریسمس سال ۲۰۱۹ که آرتتا هدایت آرسنال را بر عهده گرفته است تا کنون ۷ بازیکن این تیم در طول مسابقه از زمین اخراج شده اند که با این روند آرسنال ۴ اخراجی بیشتر از دیگر باشگاه‌های لیگ جزیره داشته است.

آرسنال این روز‌ها حال و روز خوشی در لیگ جزیره ندارد و اکنون با ۱۴ امتیاز از ۱۳ بازی در رتبه پانزدهم لیگ قرار دارد.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار