لیگ اروپا؛

آرسنال ۴- دانداک ۲/ رکورد ۱۰۰ درصد پیروزی توپچی‌ها در دور گروهی

هفته ششم مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ اروپا در گروه سوم با پیروزی مقتدرانه آرسنال برابر دانداک به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ششمین و آخرین بازی مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ اروپا از گروه B تیم فوتبال آرسنال در زمین تیم دانداک ایرلند به میدان رفت که این بازی با نتیجه ۴-۲ به سود تیم مهمان به پایان رسید.

در این بازی ابتدا "ادی انکیتا "در دقیقه ۱۲ بازی گل اول مسابقه را برای آرسنال به ثمر رساند، سپس "محمد الننی" در دقیقه ۱۸ گل دوم این تیم را زد. جوردن فلورس بازیکن دانداک با گلزنی در دقیقه ۲۲ اختلاف را کم کرد، اما جو ویلاک در دقیقه ۶۷ و فلورین بالوگون در دقیقه ۸۰ باز هم برای توپچی‌ها گلزنی کردند و در دقیقه ۸۵ دانداک یک گل دیگر به ثمر رساند و در پایان  شاگردان آرتتا با نتیجه ۴-۲پیروز شدند و به این ترتیب ششمین برد پیاپی مرحله گروهی را جشن گرفتند.

در دیگر بازی این گروه مولده و راپیدوین به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۲ -۲ به پایان رسید.

به این ترتیب در پایان مسابقات دور گروهی و در گروه B، آرسنال که به عنوان تیم اول صعودش به مرحله یک هشتم نهایی مسجل شده بود با ۱۸ امتیاز همچنان صدرنشین باقی ماند. مولده با ۱۰ امتیاز دوم شد و به عنوان تیم دوم راهی مرحله حذفی شد. تیم راپیدوین با  ۷ امتیاز و دانداک بدون امتیاز به ترتیب در رده سوم و چهارم گروه جای گرفتند.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار