پوکر در کسب نایب قهرمانی یا طلسم شکنی پرسپولیس/ نگاه یک ملت به پسران سرخ

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف اولسان هیوندای کره جنوبی برود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا باید روز شنبه هفته آینده در ورزشگاه الجنوب قطر به مصاف اولسان هیوندای کره جنوبی برود.

تاکنون و در فرمت جدید لیگ قهرمانان آسیا، ۳ تیم ایرانی به فینال این مسابقات رسیدند که در هر ۳ بازی، نمایندگان ایران (سپاهان - ذوب آهن - پرسپولیس) شکست خوردند و حالا نگاه یک ملت به پرسپولیس است تا این طلسم شکسته شود. البته پیش از این استقلالی‌ها ۴ بار به فینال آسیا رسیدند و ۲ بار مقام قهرمانی را بدست آورده اند که پرافتخارترین تیم ایرانی در قاره کهن محسوب می‌شوند، اما در شکل جدید تیمی از ایران قهرمان لیگ قهرمانان آسیا نشده است.

همچنین پاس نیز یک قهرمانی و پرسپولیس هم یک قهرمانی در مسابقات جام در جام آسیا را در کارنامه دارد.

پوکر در کسب نایب قهرمانی یا طلسم شکنی پرسپولیس/ نگاه یک ملت به پسران سرخ

در سال ۲۰۰۷ سپاهان توانست با هدایت لوکا بوناچیچ کروات به فینال آسیا برسد. زرد‌ها که به عنوان قهرمان جام حذفی فوتبال ایران در این مسابقات شرکت کرده بودند با ۱۳ امتیاز بالاتر از الشباب عربستان، العین امارات و الاتحاد سوریه در صدر گروه چهارم این رقابت‌ها قرار گرفتند و به مرحله یک چهارم صعود کردند.

در ترکیب آن زمان سپاهان، بازیکنانی مانند علی محمدی، بنگر، عقیلی، نویدکیا، حاج صفی، بیات، ابولهیل، عماد رضا و ... حضور داشتند که سبب شد تا لوکا تیم قدرتمندی داشته باشد.

تیم بوناچیچ با شکست دادن کاوازاکی ژاپن در ضربات پنالتی و الوحده امارات به فینال این مسابقات رسید، اما سپاهانی ها برابر اوراواردز نتوانستند نتیجه خوبی بگیرند تا نایب قهرمان شوند.

آن‌ها در بازی رفت در نقش جهان با گل محمود کریمی به تساوی یک بر یک رسیدند، اما در بازی برگشت، نماینده ژاپن با ۲ گل از سد شاگردان لوکا گذشت تا ایران به مقام دوم برسد. در آن مسابقات سیدمهدی سیدصالحی از سپاهان با ۵ گل زده به عنوان دومین گلزن برتر لیگ قهرمانان آسیا شناخته شد.

در سال ۲۰۱۰ دیگر تیم اصفهانی موفق شد به فینال آسیا برسد. شاگردان منصور ابراهیم زاده در سال ۲۰۱۰ تا یک قدمی کسب مدال طلای لیگ قهرمانان آسیا پیش رفتند، اما سئونگنام اجازه نداد تا این افتخار برای نماینده ایران بدست آید. ذوبی‌ها که به عنوان قهرمان جام حذفی و نایب قهرمان لیگ برتر در این مسابقات شرکت می‌کردند، در گروه دوم بالاتر از بنیادکار ازبکستان، الاتحاد عربستان و الوحده امارات از گروه خود صعود کردند و سپس با شکست دادن مس کرمان، پوهانگ استیلرز کره‌جنوبی و الهلال عربستان به فینال رسیدند، اما در تک بازی برگزار شده در ژاپن با نتیجه ۳ بر یک مغلوب سئونگنام کره‌جنوبی شدند.تک گل نماینده ایران را محمدرضا خلعتبری به ثمر رساند.

در ترکیب آن زمان ذوب آهن بازیکنانی همچون گردان، حسینی، احمدی، طالبی، ماهینی، حدادی فر، کاسترو، خلعتبری، قاضی و رجب زاده حضور داشتند.

در سال ۲۰۱۸ پرسپولیس با هدایت برانکو ایوانکوویچ کروات به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید. سرخ‌ها در گروه سوم با ۱۳ امتیاز و بالاتر از تیم‌های السد قطر، نسف قارشی ازبکستان و الوصل امارات به عنوان تیم صدرنشین به مرحله بعد صعود کردند و سپس با شکست الجزیره امارات، الدحیل و السد قطر به فینال رسیدند تا برابر کاشیما آنتلرز ژاپن قرار بگیرند.

شاگردان برانکو در بازی رفت با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب شدند، اما در بازی برگشت در تهران نتوانستند کاری انجام دهند و به مدال نقره بسنده کردند.

البته قانون بازی نکردن تیم‌های غرب آسیا مقابل نمایندگان شرق چند سالی است به آیین نامه مسابقات AFC اضافه شده و این موضوع می‌تواند کمک بیشتری به تیم‌های ایرانی برای قهرمانی کند.

به هرحال تقابل پرسپولیس با اولسان هیوندای کره جنوبی از اهمیت زیادی برای فوتبالدوستان ایرانی برخوردار است و همه امیدوارند تا شاگردان یحیی به قهرمانی برسد.

سرخ‌ها برای این بازی ۳ بازیکن اصلی خود (احسان پهلوان - وحید امیری و عیسی آل کثیر) را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند، اما اولسان هیوندای با تمام قدرت به مصاف سرخ‌ها می‌آید.

مجید جلالی، کارشناس فوتبال ایران در گفت و گو با خبرنگار ما در این باره بیان کرد: پرسپولیس بازی راحتی پیش رو ندارد و همچنین تیم‌های غرب آسیا در ۱۳ دوره لیگ قهرمانان آسیا قهرمان شدند، اما در چند سال گذشته تیم‌های شرق آسیا جام قهرمانی را کسب کردند و این موضوع نشان می‌دهد که تیم‌های شرق آسیا پیشرفت زیادی کرده اند و از تیم‌های غرب آسیا در فوتبال جلوتر هستند.

او ادامه داد: البته جنبه‌های امیدوار کننده‌ای هم در تیم پرسپولیس وجود دارد، چرا که بازی فینال در غرب آسیا برگزار می‌شود و بازیکنان پرسپولیس در کشور قطر بازی کردند و عملکرد خوبی هم داشتند. همچنین تیم اولسان کره جنوبی به تازگی تورنمنت بلند مدتی را پشت سرگذاشته، اما تیم پرسپولیس برای یک بازی به قطر رفته است. علاوه بر این تیم پرسپولیس در بازی فیزیکی و دفاعی رشد قابل توجهی کرده است و این تیم با ارائه این بازی توانست از سد النصر عربستان عبور کند و به موفقیت دست یابد.

کارشناس فوتبال درباره نگرانی در خط حمله پرسپولیس بیان کرد: به طور حتم نبود بازیکنان موثر پرسپولیس در فینال آسیا تاثیرگذار خواهد بود و بضاعت این تیم همین قدر است. همچنین سرخپوشان نسبت به دوره قبل ۴ نفر از بهترین بازیکنان خود را در اختیار ندارد و بازی سختی پیش رو دارد.

بهنام ابوالقاسم پور، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس نیز در این باره گفت: پرسپولس ۳ بازیکن اصلی خود (وحید امیری، عیسی آل کثیر و احسان پهلوان) را در ترکیب ندارد. بازیکنان باید بعد از ارزیابی کردن تیم حریف تمامی روزنه‌ها به سمت دروازه پرسپولیس را ببندند و در ضد حمله‌ها به اولسان گل بزنند.

ابوالقاسم پور در خصوص میزان موفقیت پرسپولیس در پر کردن جایگاه بازیکنان غایب خود، اظهار کرد: پرسپولیس تا حدودی موفق بوده است، اما قطعا ما در خط دفاعی، حمله و... مشکلاتی داریم. ان شاالله بتوانیم این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم و دل مردم را شاد کنیم.

مرتضی فنونی زاده، بازیکن سابق پرسپولیس درباره دیدار فینال آسیا بیان کرد: تغییرات تیم پرسپولیس نسبت به دیدار‌های مقدماتی لیگ قهرمانان می‌تواند یک مزیت برای این تیم باشد، زیرا تیم اولسان شناخت زیادی درباره بازیکنانی مانند عبدی، شجاعی و عالیشاه ندارد.

کارشناس فوتبال کشورمان درباره این که پرسپولیس باید به چه صورت برابر اولسان هیوندای بازی کند، بیان کرد: به طور کلی تیم‌های شرق آسیا از رویارویی با باشگاه‌های ایرانی می‌ترسند، ولی همواره سعی می‌کنند بازیکن‌های خارجی با کیفیتی به خدمت بگیرند. به نظرم پرسپولیس باید محتاطانه مقابل حریف ظاهر شود، به خصوص در ۲۰ دقیقه اول باید سعی کنیم گل نخوریم و چشم به ضد حمله‌ها داشته باشیم و از تک موقعیت‌ها استفاده کنیم. پرسپولیس کاشته زن خوب و سر زن‌های خوبی دارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
F
۱۵:۵۵ ۲۸ آذر ۱۳۹۹
نظرات رو خوندم خیلی از استقلالی ها آرزوی شکست پرسپولیس رو داشتند
بعدا میگن به این کیسه ها نگیم وطن فروش آخه بد بخت خودت
نرفتی بالا چرا آرزوی باخت تیم وطنت میکنی
خائن
بجای این نفرین ها و خاله زنک بازی ها بیاین برای موفقیت تیم کشورتون توی این عرصه آرزوی موفقیت کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۲۸ آذر ۱۳۹۹
یه زمانی به تیمهای عربی ایراد می گرفتیم که فوتبال کثیف بازی میکنن، وقت کشی میکنن و.. الان خودمون گرفتار شدیم، یه زمانی به تیمهای عربی ایراد می گرفتیم توی ای اف سی نفوذ دارن و لابی میکنن و داور میخرن و...
Netherlands
ناشناس
۱۱:۴۸ ۲۸ آذر ۱۳۹۹
قهرمانی به هر قیمت و به هر روشی ارزش نداره
فساد و تبانی و لابی متاسفانه همیشه به نفع سوگولی وزیر بوده
یه جریان خاص هم داره تلاش میکنه تا به افکار عمومی القا کنه لنگ تیم ملی شده و هر کی با این تیم مخالفت کنه وطن فروشه
از صمیم قلب آرزوی شکست و انحلال این تیم منفور و دارم
-
حمید
۰۹:۲۶ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
آخه اگه پرسپولیس توی آسیا لابی داشت که جلو محرومیت بهترین گل زنشو میگرفت
Netherlands
ناشناس
۲۲:۱۴ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
شرایط براقهرمانی (امیری وشجاع وعیسی وپهلوان )سخت است سطح توقعات رو بالانبرید تاهمینجاهم پرسپولیس شاهکار کرده خیلیا باستاره های گرانقیمت حتی جزء4تیم غرب هم نرسیدن. همینجاخسته نباشیدبه کادرفنی وبازیکنان بابت حضور درفینال لیگ قهرمانان آسیاتبریک میگیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۹ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
ان شاءالله که تیم لنگ با گریه میاد خونه
-
حمید
۰۹:۲۷ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
با گریه هم بیاد خونه دوتا نایب قهرمانی داره شما که هنوز به فینال نرسیدین
Netherlands
ناشناس
۲۱:۵۱ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
چند تا محله تو تهران کجا شد یه ملت؟خخخخ ان شاءالله برید شیش تا بخورید برگردید.
-
حمید
۰۹:۲۸ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
اونی که شیش تا از ایرانی و اماراتی میخوره یه تیم دیگه است
پرسپولیس هم به ایرانی ها شیش تا زده هم به اماراتی ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۹ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
انشاالله به کوری چشم دشمنان.....
Netherlands
ناشناس
۲۱:۲۸ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
وقتی کیسه ها به پرسپولیس توهین می کنندوتهمت می زنند حقانیت پرسپولیس بیشترثابت می شه وپرسپولیس روزبه روزبزرگتروباصلابت ترمیشه.زنده بادپرسپولیس کبیر.ننگ باد دشمنانش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۹ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
متاسفانه امیری،پهلوان، عیسی محروم هستند و شجاع و نادری هم رفتن از اونطرف تیم رقیب قوی هست و با امکانات.شاید ببازیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۶ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
خداوند پشت و پناهشون باشه ان شاءالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
به عنوان یک ایرانی دوست دارم تیم مافیایی سلطانی فر بالای سه تا بخوره هرچه هوادارانش عطش قهرمانی دارند بقیه مردم از شون متنفرند،
Netherlands
ناشناس
۱۸:۴۸ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
کیسه ها ازالان ترسیدن وبدنبال بهانه جویی هستن.بایدبازی های عقب افتاده پرسپولیس انجام بشه وگرنه تو دربی به میدان نمی ریم.آخه کدوم قانون گفته باید لیگ تعطیل بشه وفقط پرسپولیس بازیهای عقب افتاده اش انجام بشه واین مدت کیسه ها استراحت کنند.؟منطقشون اینه که پرسپولیس قدرتمنده مازورمون بهشون نمی رسه وشاید توبازیهای عقب افتاده شون محروم ومصدوم بدن تاآبرومندانه ببازیم...ناجوانمردانه بودن شده منطق کیسه کشا.
Netherlands
ناشناس
۱۸:۴۱ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
خداوکیلی همیشه فکرمی کردم کری خوانی کیسه هافقط براسرگرمیه.نمی دونستم موفقیت های پرسپولیس باعث سوزش کیسه ها شده که دارن دعامی کنندپرسپولیس ببازه .وقتی اینجوری می سوزند بیشتر به بزرگی وعظمت پرسپولیس پی می بریم.......
Iran (Islamic Republic of)
aliiiiiiiii
۱۸:۱۱ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
من نمیدونم با چه رویی بعضیا میگن حکومتی؟؟؟
اگه حکومتی بود الان که رسن نمی رفت شجاع نمی رفت و بقیه هی نمی رفتن که
مثل خارجی های استقلال با کلی پول نگهشون می داشتن نمونش ملیچ و شیخ 30 میلیاردی
یه کم انصاف خوب چیزیه البته تا یک شانزدهم باید حرف زد نه تو فیناااااااال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۱ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
تازه فهمیدم چقدر استقلالیا اخبار پرسپولیس رو دنبال میکنن.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
چرا من شنبه باید امتحان داشته باشم اونم بعد ظهر
باشگاه‌ خبرنگاران لطفا رسیدگی کنید من میمرم اگه نگاه نکنم
-
حمید
۰۹:۲۹ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
من هم مجبورم برم سر کار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۲ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
نادی الاستقلال با گفتن پیروزی به ما برنمیخوره
پیروزی یا پرسپولیس هر اسمی که باشه عشق ما هست و اعتقاد ما هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۳ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
ان شاءالله به امیده خدا پرسپولیس قهرمان میشه
Iran (Islamic Republic of)
ا.ت
۱۵:۴۵ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
پرسپولیس با اون لقب مزخرفت پیروزی.
ایشاالله نتیجه نگیرین.
دعا میکنم قهرمان نشین.
ایشاالله یه روزی به رده های پایین تر سقوط کنین.
عشق است فقط سپاهان.
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۹:۴۶ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
چقدر عقده ای!!!!
-
حمید
۰۹:۳۵ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
سپاهانی ها سالها به هت تریکشون مینازیدن که زمانی به دست اومد که سازمان تربیت بدنی عمدا سرخابی ها را ضعیف کرده بود
حالا تنها افتخاری که براشون مونده حضور در جام باشگاههای جهانه که اون هم نه به خاطر قهرمانی توی آسیا که به لطف شکست برابر میزبان جام باشگاههای جهان به دست اومد و دیگه نمیخوان اینو هم از دست بدن
Netherlands
ناشناس
۱۵:۳۴ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
این کیسه کشا دوباره خوردن به العین ترسیدن حالادوباره گیردادن به پرسپولیس.(نترسیداین العین دیگه اون تیم که 6تایی تون کردنیست کرک وپرش ریخته شده یه تیم محلی )
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۶ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
تا شما دوستان کیسه را داریم نیاز به اون طرف آب نداریم پماد سوختگی بزن داداش برات خوبه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۰۶ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
از یه جهت دلم میخواد پرسپولیس به عنوان نماینده ایران قهرمان بشه و از طرفی خیلی نامردی شد در حق استقلال همه چی علیه استقلال هست در این دولت
-
حمید
۰۹:۳۶ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
بله
نمونه اش حفظ شیخ دیاباته و میلیچ و رفتن بیرانوند و علی پور و خلیل زاده
United States of America
ناشناس
۱۵:۰۱ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
قیمت ددی مسعود از رونالدو و مسی هم گرون و تر و با ارزش تر
Iran (Islamic Republic of)
Majid
۱۴:۵۱ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
پرسپولیس ایران الان پرچم ایران بالاست غیرت ایرانی الان رنگ آبی وقرمز نیست بعنوان یک استقلالی برای پیروزی پرسپولیس آرزوی موفقیت و پیروزی پر گل را دارم وبا تمام وجود تیم پرسپولیس را تشویق میکنم غیرت ایرانی در این مواقع اتحاد و همدلی خودش را نشان میدهد خیلی ها دوست دارند که در این مواقع اتحاد وهمدلی را از ما بگیرند تا به تیم پرسپولیس استرس و حاشیه درست کنند انشاءالله که پرسپولیس با نتیجه سه هیچ برنده فینال است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
من که امیدی ندارم.
Iran (Islamic Republic of)
یحیی
۱۴:۲۵ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
اینا از بیت المال مفت میخورن و الکی فضا سازی میکنن ک نماینده مردم هستن وبرا خوشحالی ملت هرکاری میکنن
اقا ما دوس نداریم از پول بیت المال به اینا صرف بشه ضمنا تنها کشوری در دنیا هستیم ک وزیرش پشت ی تیم هست تا موفق بشه
مگه بارسا و رئال هم وقتی در اروپا بازی میکن وزیرشون حمایت میکنه!!!!
خدایا ب عظمتت قسم میدیم اینارا سرافکنده به آغوش وزیر برگردان
-
حمید
۰۹:۳۷ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
وقتی تیم دولتیه وظیفه دولته که حمایت کنه
نمیخوان؟ تیمو خصوصی کنن
Iran (Islamic Republic of)
دادفر فتاحی
۱۴:۲۰ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
سلام من یه اسقلالیم اما برای پیروزی شما و ایران دعا می کنم.
United States of America
ناشناس
۲۰:۵۱ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
عمرا تو استقلالی باشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
اصلا بحث ملی نیست چون اگه بود طرفدارای پیروزی روز بازی استقلال پوهانگ با گرچم کره نمیومدم و از ماست که بر ماست وقتی این تیم با حمایت کل کابینه دولت سر تمام تیم های لیگ برتری رو بریدن و بی عدالتی های فروان دیگه چرا باید طرفدارش ن باشیم. آرزوی من و تمام مردمی که بی عذالتی های این دولت و تیم رو دیدن فقط و فقط باخت با اقتدارش ن هست...
-
حمید
۰۹:۳۷ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
این که شما با گرچم کره نمیومدی چه ربطی به پرسپولیس داره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
بار کج هیج وقت به مقصد نمیرسه.
انشااله ۱۰ هیچ میبازند.
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۳:۵۱ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
پرسپولیس صفر هیوندا۵
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
شما برین به همینا فکر کنین که بوی دماغ سوخته میاد
Iran (Islamic Republic of)
اميد به فوتبال
۱۳:۴۹ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
بوق ماشين هاتون را سرويس كنيد 29 آذر ماه روز شادي هواداران فوتبال است . پرسپوليس با قهرماني از شرق و غرب آسيا با قهرمان باشگاههاي اروپايي و آمريكايي بازي خواهد كرد . البته با توكل به خداوند اميدواريم .
Iran (Islamic Republic of)
مارادونا
۱۳:۴۰ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
بعضی ها به تیم استقلال میگن وطن فروش واقعا نمیدونم چی باید بهشون گفت فکرکنید اگه استقلال فینال بود تیم لنگ مطمین باشید اوناهم اینکارو میکردن بااستقلال دومن . وطن فروش ب کسی میگن تیم ملیو فدای خودت میکنن سومن اگه وزارت نبود حالا خودتون بگید.....
-
حمید
۰۹:۳۹ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
شما به فینال برسین تا بعد
ضمنا اگه وزارت نبود نمیتونستین با میلیچ و شیخ تمدید کنین
اگه وزیر برای شما نرفته بود مالزی اصلا توی آسیا راهتون نمیدادن
Iran (Islamic Republic of)
hamed
۱۳:۳۰ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
الان پوكر رو از كجا اوردين ؟؟؟؟ خخخخخخخخ
-
حمید
۰۹:۳۸ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
تا به حال سه تا نائب قهرمانی توی آسیا داشتیم
چهارمیش میشه پوکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
دیدم از این خبر داره دود میاد بیرون گفتم شاید آتیش سوزی شده زدم رو لینک دیدم نه دود از آتیش نیست از سوختگیه
Iran (Islamic Republic of)
aliiiiiii
۱۸:۱۳ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
دهنت سرویس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
هیچ ملتی جز بابا مسعود پشت این تیم نیس
Iran (Islamic Republic of)
آقا مجید پرسپولیسی❤❤
۱۳:۰۸ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
کیسه کشها یک عده زبون نفهمن
United States of America
ناشناس
۱۴:۵۹ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
تو خوبی و خانواده ات
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۳:۰۳ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
ماشالله پرسپولیس ایران با این همه وطن فروش هم داره مبارزه میکنه دم غیرتتون گرم حتی دولت ها میترسند شما رو خصوصی کنند چدن از قبل شما پول ها ی هنگفت و قدرت پیدا میکنند
دز جواب یکی از دوستان که در مورد تراکتور و سپاهان گفت
اینایی که گفتی هم دولتی.اندو برخی از نوع نظامی ش با پول رانت!!! زنده باد پرسپولیس کبیر ایران
Netherlands
ناشناس
۱۲:۴۵ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
فقط یه عده وطن فروش خائن وفاسدوتبانی وهوچی گر و... که ازیه جای خاص ساپورت میشن ووهابی هستن ونوکر آل سعود ازپرسپولیس متنفرند.همه اونارو میشناسند.نیازبه گفتن نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
از 16 تا تیم لیگ 15 تاش میگن پرسچولیس دولتی و بابامسعودش …آقا یه تیم بود میگفتیم چرت میگن نه که 15 تا تیم و طرفداراش حرفشون بیجاست...جمع کنین رو که نیست سنگ پای قزوینه
-
حمید
۰۹:۴۰ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
بالاخره باید بهانه ای برای باختهاشون پیدا کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
نگاه یک ملت؟؟
یه نظرسنجی بزارید ببینید چند درصد از مردم خواهان قهرمانی لنگ هستن؟؟
تیم اولسان در همین مدت کلی هوادار ایرانی پیدا کرده
این خجم از تنفر از یک تیم فوتبال در تاریخ بی نظیره.. دلیلش رو باید در ناعدالتی و پایمال شدن حق تیمهای دیگه دانست
حالا شما که از بیرانوند با دو گل خورده اسطوره میسازید(بعد از مصاحبه سرمربی تیمش واقعا که باعث تاسفه) بیش از این هم توقعی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
ایران وطن فروش کم نداره
Netherlands
ناشناس
۱۲:۲۹ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
تیم های شرق آسیا قدرتمندتروسریع تر ازتیم های غرب هستن.اصلافوتبال شرق (کره وژاپن)یه سرگردن بالاترهستن.الکی توقع قهرمانی ازپرسپولیس روبالانبرید ازنظر روانی تأثیرمنفی داره.اگرم احیانأ (امیدواریم)پرسپولیس قهرمان شدبخاطرقدرتش نیست بلکه بخاطرتعصب بازیکنان یااتفاقات فوتبال.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۳ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
من نمیدونم چرا توی رسانه ها مثل تیم ملی برای پرسپولیس تبلیغ میکنن؟
مگه ما چندتا تیم ملی داریم؟؟
این یه باشگاه که با پول بیت المال و ملت ایران که بیشتر شون زیر خط فقرن داره اداره میشه
اگر داوری علیه این تیم سوت بزنه محروم میشه
اگر بی مربی بشن مربی تیم دیگه رو راحت می چاپن با تهدید وزیر
این اصلا نماینده ما ملت ایران نیست من به عنوان یک ایرانی میگم اگر یک ریال از یارانه من که قطع شده خرج این تیم بشه به هیچ عنوان راضی نیستم و حرام است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
یه بارم شما برید یه فینال بیرون از این مملکت و خودتونو مقایسه کنید ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
تیم حکومتی ارزش فکر کردن بهش هم نداره . هیچ ایرانی غیر پرسپولیسی هم دوست نداره این تیم ببره . الان اگه بجای پرسپولیس ؛ تراکتور سپاهان و ... بودن الان همه ایران طرفدارش بودن .
Iran (Islamic Republic of)
Hosseintm
۱۱:۵۱ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
چشم ما به ساق پای جوانان کره است ، اصلا هم این بازی ملی نیست ، به امید باخت پیروزی و برد پرگل اولسان کره جنوبی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
شکل جدید و قدیم نداره رئالم نصف قهرمانیاش مال موقعیه که جام باشگاههای اروپا بوده اروگوئه هم دوبار قهرمان جام جهانی شد که فقط ۷تاتیم حضورداشتن ولی هیچوقت نگفتن مال شکل قدیمی بود این ۲ستاره هیچوقت پاک شدنی نیس درضمن اگربازیای شرق و غرب جدانمیکردن پرسپولیس به فینال نمی رسید اصلا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
استقلال السعودی ... هم اسمش عربیه هم طرفداراش خائن به ایرانند
Iran (Islamic Republic of)
Bm1
۱۴:۲۲ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
.استقلالی هستم اما خواهان قهر مانی لنگ ...ایران
Netherlands
ناشناس
۱۱:۳۳ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
ان شاء الله به کوری چشم دشمنای داخلی ارتش سرخ آسیا قهرمانی دوم را جشن میگیره. تاکور شود هر آنکه نتواند دید.
Iran (Islamic Republic of)
Saeed
۱۱:۲۵ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
نگاه یک ملت چیچیه نگاه یک قاره به پرسپولیس ه :)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
از تمام متن بالا اونجایی که کارشناس فوتبال میگه تیمهای شرق آسیا از تیمهای ایرانی میترسند خیلی خیلی جالبه!!! باید پرسید از چی تیمهای ما میترسند؟؟!!از بازیکنا و لیگ حرفه ای ما،از زمینها و امکانات حرفه ای ما،از بازیکنای با اعصاب و فوق حرفه ای ما،از مدیران و مسئولین عالی فوتبال ما؟از چی میترسن واقعاً؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
آبروی ایران و ایرانی (پرسپولیس 1 ایران 4 آسیا 90 جهان)
بر چشم بد لعنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
به امید باخت پرسپولیس ایشااله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۲ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
به همین خیال باش
Iran (Islamic Republic of)
Reza
۱۰:۵۴ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
ما نگاهمون به فوتبال نیس لطفا جمع نبندید
خخخخخخخخ
France
ناشناس
۱۰:۰۶ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
این تیکه حرف کارشناس خیلی جالب بود:
به طور کلی تیم‌های شرق آسیا از رویارویی با باشگاه‌های ایرانی می‌ترسند، ولی همواره سعی می‌کنند بازیکن‌های خارجی با کیفیتی به خدمت بگیرند
واقعا تیم اولسان با اون همه فشردگی بازی و اون تعداد گلزنی و سبک بازی فکر کردین از چیزی میترسه؟ توی چه دوره ای از زمان فوتبال نظر میدید؟
United States of America
ناشناس
۱۰:۰۶ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
بابا تا مسعود سلطانی فر دارید همیشه قهرمانید ... اصلا نگران نباشید.... ماشا لله عدالت توش فوران میکنه.... فکر کنید بشه رییس ای اف سی ... همیشه قهر مان اسیا میشید.همه تیم ها رو محروم میکنه میگی مربی کی کجا باشه .. بعد برای این که مثلا سرتونو بکنید تو برف الکی میگید استیضاح سلطانی فر تجمع میکنید..... ولی ته دلتون میخندیدن میگین نبود پاپا مسعود جونمون چی کار میکردیم... چون حلال واری کار میکنه براتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
یعنی از شما بی عرضه تر وجود نداره
برای نبردن تو آسیا هم از الان میگین وزیر نمیزاره
مکتب حقیر النادی الاستقلال السعودی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۱ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
باباچکارکنیم وقتی تیم۴۰میلیون هوادارداره گناه ماچیه اکثر مسئولین هم همینطور بخدافقط دارین ازحسادت منفجرمی شین توآسیاهم سلطانی فرهست؟شمااستقلالیادیگه رقیب مانیستین ماچی فکرمی کنیم شماتوچه هوائیدپرسپولیس این چندسال بابضاعت کم نتیجه گرفته ضمناازدعای گربه بارون نمیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۰ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
اگه استقلالیهای حسود بذارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۳ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
از خدامونه تیم دولت قهرمان‌نشه
France
رامین
۱۰:۵۰ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
به تیم های دیگه ربطی نداره ... فقط بابا مسعود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
هر وقت یاد گرفتید تو بازیهای خارج از کشور همصدا بشید بگید ما طرفدار حرفه ای فوتبال هستیم نه با الفاظ نا امید کننده،لااقل طرفداری رو از کشورهای اروپایی و اگر دورنریم همین اعراب اطراف خودمون یادبگیریم که هرچی با هم مشکل داشته باشن بازهم تیم کشور و یا عرب رو تشویق میکنن.،کری خوندن داخلیه.
Iran (Islamic Republic of)
Hosseintm
۱۱:۵۳ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
چند سال پیش یادتونه با پرچم کره توی ورزشگاه بودین؟؟؟ ما هم همیشه از تیم مقابل پیروزی حمایت خواهیم کرد .
#بابا_مسعود
#حکومتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۸ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
ببخشید بعد اونوقت النادی الاستقلال سعودی تیم دولت نیست؟
Iran (Islamic Republic of)
مهراد
۱۳:۵۳ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
کیسه ها از همه ور در حال سوختنن هم الان هم در آینده
به خدا از همین الان میگم روز فینال چند تا هوادار ششتقلال با پرچم کره میان
حالا ببینین
به امید قهرمانی پرسپولیس و سوختن النادی الاستقلال السعودی
آخرین اخبار