مدیر باشگاه نساجی:

به برنامه بازی با پرسپولیس اعتراض کردیم/ نگاه سازمان لیگ به سمت سرخپوشان است

ایزد سیف الله پور از اعتراض باشگاه نساجی به برنامه بازی این تیم شمالی برابر تیم پرسپولیس خبر داد.

ایزد سیف الله پور مدیر باشگاه نساجی مازندران  در گفت و گو باخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: ما به برنامه سازمان لیگ به شدت معترض هستیم و نامه اعتراض خود را به فدارسیون فوتبال و سازمان لیگ ارسال کردیم. در حالی که ۳ هفته به فینال لیگ قهرمانان آسیا مانده بود، بازی تیم ما برابر تیم پرسپولیس را لغو کردند. به هر حال با وجود تشکیل اردو و صرف هزینه‌های زیاد با  تیم پرسپولیس همکاری کردیم تا ان شا الله این تیم در آسیا موفق شود، اما این همکاری نباید به ضرر تیم ما تمام شود.  

او ادامه داد: طبق برنامه تیم پرسپولیس روز شنبه هفته آینده برابر تیم اولسان کره جنوبی بازی دارد، اما بازی این تیم برابر تیم نساجی را روز جمعه هفته آینده گذاشتند. به هر حال تیم ما فردا  برابر مس رفسنجان بازی می‌کند و تا روز جمعه هفته بعد بازی نداریم و ۸ روز اختلاف بازی مان با پرسپولیس است. تیم ما ۴ روز بعد از بازی با سرخپوشان باید بدون ریکاوری برابر فولاد صف آرایی کند. سئوال این است چرا ما باید تقاص پس بدهیم و  فشار بر تیم نساجی وارد شود؟ به نظرم سازمان لیگ نگاهش به پرسپولیس است و به تیم نساجی توجهی نمی‌کند.  

سیف الله پور گفت: هیئت مدیره باشگاه نساجی اعلام کرده است که بازی تیم ما برابر پرسپولیس روز پنج شنبه هفته آینده برگزار شود تا برای دیدار برابر فولاد زمان داشته باشیم. ما اعتراض کتبی خود را اعلام کردیم و اگر دیدار با پرسپولیس روز جمعه برگزار شود در آن صورت ما بازی نمی‌کنیم.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نوید
۱۹:۱۱ ۲۶ آذر ۱۳۹۹
میگه به هر حال با وجود تشکیل اردو و صرف هزینه‌های زیاد با تیم پرسپولیس همکاری کردیم تا ان شا الله این تیم در آسیا موفق شود،
تو رو مجبورت کردن که بازی نکنی وگرنه تو بخاطر اینکه به پرسپولیس اسیب بزنی تا موفق نشه حاضر بودی هرکاری بکنی
آخرین اخبار