نعمتی: برای قهرمانی پرسپولیس آماده هستیم/ از مردم می‌خواهم دعا کنند

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط سرخ‌ها در روزهای منتهی به دیدار فینال آسیا صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سیامک نعمتی، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت این تیم اظهار کرد: بازیکنان با انگیزه و سرحال هستند و تمرینات خوبی را انجام داده اند. برای رقم زدن یک رویداد خوب و قهرمانی پرسپولیس آماده هستیم و امیدواریم این اتفاق رقم بخورد.

او افزود: از تیم آنالیزمان تشکر می‌کنم که در این مدت بازی‌های حریف را آنالیز کرده اند. دیدار‌های اخیر اولسان را مشاهده کردیم، کار سختی پیش رو داریم. روی نقاط ضعف و قوت حریف کار خواهیم کرد تا با آمادگی صد در صد در بازی‌ها شرکت کنیم.

نعمتی ادامه داد: هواداران ما همیشه پشتیبان و حامی پرسپولیس بوده اند، اما اکنون کل ایران منتظر این بازی است و خیلی‌ها دوست دارند پرسپولیس قهرمان آسیا شود. خدا را شکر پس از ۲ سال و در سال ۲۰۲۰ بار دیگر به فینال رسیدیم. این بار  تجربه ما بیشتر شده است و مردم بیشتری دوست دارند جام را به ایران بیاوریم.

هافبک پرسپولیس در خصوص اخراج در بازی فینال سال ۲۰۱۸ گفت: انسان همیشه از شکست و پیروزی درس های بزرگی می‌گیرد. درس بزرگی گرفتم که در زمین با داور بحث نکنم تا بی مورد کارت نگیرم. آن اتفاق ماه‌ها در ذهنم ماند و همیشه دوست داشتم شرایطی پیش بیاید تا جبران کنم. خدا را شکر این اتفاق هم رخ داد و به هواداران و مردم قول می‌دهم در بازی فینال، هرچه در توان دارم برای برد پرسپولیس می‌گذارم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم. پس از صعود به فینال وقتی به ایران برگشتیم این فکر در ذهن من ایجاد شد تا در دیدار نهایی بتوانم به تیم کمک کنم تا ابتدا پرسپولیس برنده شود و اگر قسمت بود گلزنی کنم.


بیشتر بخوانید


وی درباره تقابل بهترین خط دفاع و یکی از بهترین خطوط حمله آسیا گفت: از لحاظ دفاعی و حمله تیم خیلی خوبی داریم. مطمئن باشید ان شاءالله دفاع ما بهترین روز را خواهد داشت و امیدوارم با نتیجه خوبی از زمین بیرون بیاییم. حرفی زده ام که صد در صد آن را عملی کرده و مو‌های محمدحسین کنعانی زادگان را می‌زنم. اگر قهرمان شویم، ۳۰ آذر او را با مو نمی‌بینید. اگر حسین دوست دارد، ریش‌هایش را نگه دارد.

هافبک پرسپولیس در پایان گفت: در روز‌های باقی مانده تا فینال، از مردم می‌خواهم همیشه تیم را حمایت کنند، زیرا به دعا و انرژی‌های مثبت آن ها نیاز داریم. امیدوارم برای ما و همه ایرانی‌ها اتفاق خوبی بیفتد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۸ ۲۸ آذر ۱۳۹۹
ما دعا میکنیم ریشه فساد و تبانی هرچه زودتر خشک بشه
الهی آمین
Iran (Islamic Republic of)
سهراب
۱۵:۵۸ ۲۶ آذر ۱۳۹۹
خخخخخخ
تو حقوق میلیاردی میگیری وپاداش های آنچنانی بعد ما بشینیم برای تو دعا کنیم. الاف
Iran (Islamic Republic of)
علیاری
۱۴:۴۲ ۲۶ آذر ۱۳۹۹
خیال کردی مردم بیکارند یا اینکه خیلی دوستتان دارند که برای لنگیا دعا کنند ‌
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۲۶ آذر ۱۳۹۹
ما که دعا میکنیم تیم کشورمون قهرمان شه.چون یه افتخاره برای ایران ان شاءلله به زودی جشن قهرمانی بگیرید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۲۶ آذر ۱۳۹۹
برو جعمش کن چه افتخاری ، آیا برد لنگیا اففتخار است نه جانم همه اش حق کشی و بی عدلتی است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
نه اتفاقا مردم همه دارن دعا میکنن و عده کثیری از کیسه کشا که اوناهم بیکار نیستن مشغول بالا رفتن از دکل هستن دعا نمیکنن
آخرین اخبار