جمع آوری آب‌های سطحی در بندر ماهشهر به پایان رسید؟

آبگرفتگی در معابر و منازل برخی شهرستان‌های خوزستان پس از بارندگی اخیر، با همت و تلاش همه جانبه دستگاه‌های اجرایی و گروه‌های جهادی رفع شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پس از هر بارندگی در برخی نقاط استان خوزستان از جمله؛ شهرستان‌های اهواز، کارون، بندر ماهشهر و بندر امام خمینی (ره) آبگرفتگی‌های گسترده معابر و منازل، سبب بروز مشکلاتی برای شهروندان و تحمیل خسارت‌ها به آن‌ها می‌شود.

از همان ساعات اولیه، رفع آبگرفتگی با تلاش گروه‌های جهادی، امدادی و شرکت‌ها و دستگاه‌های اجرایی صورت گرفت و عملیات فرش و موکت‌ها و تعمیر لوازم خانگی خانواده‌های آسیب دیده آغاز شد و آنجاییکه طی روز‌های اخیر بارش شدید باران در استان رخ نداده، در حال حاضری مشکلی متوجه ساکنان شهرستان‌های مذکور نشده است.

محسن امیری نسب مسئول روابط عمومی فرمانداری بندر ماهشهر گفت: پس از رفع آبگرفتگی‌ها و جمع آوری آب‌های سطحی در سطح این شهرستان و بندر امام خمینی (ره) عملیات لوله گذاری شبکه فاضلاب آغاز شده است و همچنان ادامه دارد و امیدواریم در بارندگی‌های پیش رو از مشکلات و معضلات قبلی کاسته شود.

او ضمن تشکر از خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اهواز افزود: انتشار فیلم‌ها و تصاویری که هیچگونه واقعیتی به همراه ندارد، سبب تشویش اذهان عمومی شده و واکنش‌های نامطلوبی از طرف هموطنان به دنبال دارد، به همین دلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه خواهشمندیم بدون اطلاع از شرایط و اتفاقات، اقدام به انتشار اخبار نکنند و پیش از انتشار در سطح گسترده، موضوع را از دستگاه اجرایی مربوطه پیگیری نمایند، همچنین از شهروندان می‌خواهیم اخبار را از طریق خبرگزاری‌های رسمی دنبال کرده واز باور و پذیرش شایعات در فضای مجازی و کانال‌های خبری غیررسمی پرهیز کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.