آغاز اردوی آماده سازی تعدادی از دو و میدانی کاران

پس از لغو اردو‌های ملی‌پوشان در پی شیوع گسترده ویروس کرونا، بالاخره با تصمیم فدراسیون دو و میدانی تعدادی از قهرمانان کشورمان اردو‌های آماده سازی خود را آغاز نمودند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی فدراسیون دو و میدانی، پس از مدت‌ها وقفه در اردو‌های تیم‌های ملی به دلیل شیوع ویروس کرونا، با توجه به این که ورزشکاران دو و میدانی برای دست یابی به ورودی میدان مهم المپیک توکیو تا پایان آذر ماه فرصت خواهند داشت؛ با تصمیم فدراسیون دو و میدانی تعدادی از قهرمانان، اردو‌های آماده سازی خود را با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی آغاز نمودند.

مهدی پیرجهان رکورد دار ماده ۴۰۰ متر با مانع کشورمان که از شانس بسیار زیادی برای حضور در المپیک توکیو برخوردار است به همراه میلاد ناصح جهانی زیر نظر ایوب دادروان (مربی این ۲ ورزشکار) اردوی آماده سازی خود را برای ۴۵ روز در جزیره کیش آغاز کرده‌اند.

همچنین بهنام‌شیری نایب قهرمان سال ۲۰۱۹ پرتاب دیسک آسیا و علی فتحی گنجی رکورد دار ماده پرتاب نیزه جوانان ایران نیز از امروز به مدت ۴۵ روز اردوی آماده سازی خود را در تهران و زیر نظر هادی سپهرزاد برپا کرده اند.

لازم به ذکر است با در نظر گرفتن شرایط فعلی همه گیری ویروس کووید ۱۹ در حال حاضر این ۴ ورزشکار در ۲ استان متفاوت (جزیره کیش و تهران) و با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی روند آماده سازی را طی می‌کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار