صیامی: با همدلی می‌توان تمام مشکلات دو و میدانی را حل کرد

رئیس فدراسیون دو میدانی در حاشیه مجمع انتخاباتی دو و میدانی توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هاشم صیامی رئیس جدید فدراسیون دو و میدانی در حاشیه مجمع انتخاباتی این فدراسیون اظهار داشت: در این انتخابات ۳ مدیرکل و یک نفر از روسای قبلی دو و میدانی حضور داشتند که به همین دلیل شرایط بسیار سخت بود و انتخابات به دور دوم کشیده شد. به هر حال ما تمام تلاشمان را می‌کنیم در این دوره چهار ساله مشکلات دوره قبل را برطرف کنیم و نقاط مثبت را تقویت کرده و شرایط مطلوبی را در فدراسیون به وجود آوریم.

او در ارتباط با حاشیه‌های فدراسیون دو و میدانی عنوان کرد: خوشبختانه من در بحث ارتباطات با ورزشکاران و هیئت‌های استانی وضعیت خوبی دارم و احساس می‌کنم در یک فضای همدلی و دوستانه با کمک همه دوستان و پیشکسوتان شرایط بهتری را فراهم کنیم. بایستی کمی از خواسته‌های فردی دوری کنیم و دنبال کمک به دو و میدانی باشیم و اگر وارد منافع فردی شویم این حاشیه‌ها ادامه خواهد داشت. ما باید نگاه ملی داشته باشیم و دست به دست هم بدهیم تا این مشکلات را حل کنیم.

صیامی افزود: ما در دوره قبل ضمن به دست آوردن موفقیت های ارزشمند، نقاط ضعف هم داشتیم و حتما تمام تلاشمان را خواهیم کرد که این نقاط ضعف را کاهش دهیم. با توجه به این که بنده چهار سال گذشته دبیر فدراسیون بودم و به این مشکلات کاملا واقف هستم، امیدوارم بتوانم این مشکلات را رفع کنم.

او درباره همکاری کیهانی با فدراسیون دو و میدانی عنوان کرد: ما برابر ضوابط و قانون از هر کسی که بتواند به دو و میدانی کمک کند، کمک خواهیم گرفت. کیهانی هم از مدیران موفق ما بوده و اگر شرایط فراهم باشد از تجربیات او نیز استفاده خواهیم کرد. من همین جا از تمام کاندید‌اها می‌خواهم که اگر دلسوز دو و میدانی هستند به فدراسیون کمک کنند، چون به تنهایی نمی‌توان برای دو و میدانی کاری کرد و همه باید برای کمک به این رشته همدل باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار