حدادی: انتخاب رئیس فدراسیون برای دو و میدانی خوش یمن خواهد بود/ امیدوارم المپیک توکیو برگزار شود

پرتابگر المپیکی کشورمان درباره انتخاب رئیس فدراسیون دو و میدانی و شرایط خود توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، احسان حدادی پرتابگر المپیکی کشورمان در حاشیه مجمع انتخاباتی فدراسیون دو و میدانی اظهار داشت: خدا را شاکریم که بعد از یک سال رئیس فدراسیون دو ومیدانی مشخص شد و در یک سال گذشته افرادی که به عنوان سرپرست فعالیت داشتند، هدفشان این بود تا فدراسیون از برنامه‌های خود عقب نماند.

وی افزود: در این مدتی که بدون رئیس فدراسیون بودیم رکورد‌های خوبی را ثبت کردیم. امیدوارم صیامی که برای ۴ سال به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شده است با یک خرد جمعی بتواند کار‌های فدراسیون به خوبی پیش ببرد، چرا که دو و میدانی یک رشته المپیکی بوده و مدال المپیک کسب کرده است. امیدوارم صیامی و همکارانش در فدراسیون بتوانند به بهترین شکل ممکن این رشته را پیش ببرند و بتوانیم در المپیک ۲۰۲۱ توکیو هم مدال‌های خوش رنگی کسب کنیم.

حدادی در خصوص سفرش به آلمان نیز گفت: با کمک فدراسیون پزشکی و اعضای فدراسیون کار‌های اولیه انجام شد و امروز به آلمان اعزام خواهم شد تا روز چهارشبه در آلمان پایم را عمل کنم و امیدوارم هرچه زودتر برگردم و تمریناتم را از سر بگیرم تا بتوانم در المپیک توکیو نتیجه بسیار خوبی را کسب کنم.

پرتابگر المپیکی کشورمان درباره اینکه همه به مدال آوری وی امید دارند عنوان کرد: به شخصه از خودم انتظار دارم اول در فینال المپیک حاضر شوم و بعد از آن هم بتوانم مدال خوش رنگی را برای ایران در المپیک ۲۰۲۱ توکیو کسب کنم.

حدادی با اشاره به احتمال برگزار شدن المپیک بدون تماشاگر گفت: با این شرایطی که به وجود آمده و ویروس کرونا در تمام جهان همه گیر شده است امید داریم که المپیک در سال ۲۰۲۱ برگزار شود و اگر هم قرار است المپیک برگزار شود باید با تماشاگر برگزار شود، چرا که المپیک بدون تماشاگر هیچ هیجانی نخواهد داشت و خود ورزشکاران هم نمی توانند نتیجه خوبی بگیرند.

وی در خصوص شرکت نکردن در المپیک ۲۰۲۴ خاطر نشان کرد: طبیعی است که بعد از المپیک تعدادی از ورزشکاران خداحافظی کرده و دیگر نتوانند در المپیک بعدی شرکت کنند. اما من هنوز هیچ تصمیمی در خصوص اینکه بعد از این المپیک باشم یا نباشم نگرفته ام و تا هر وقت که سلامت جسمانی خوبی داشته باشم و بتوانم پرتاپ کنم، در مسابقات آسیایی و جهانی و المپیک شرکت و برای تیم ملی ایران پرتاپ خواهم کرد.


بیشتربخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار