بازیکن تیم شهرداری بم: منبع درآمد برخی از بازیکنان فقط فوتبال است

جعفری زاده گفت: مبلغ قرارداد‌ها در لیگ برتر فوتبال بانوان بسیار پایین است و باید این نکته را در نظر گرفت که تنها منبع درآمد برخی از بازیکنان از فوتبال است.

شهناز جعفری زاده بازیکن تیم شهرداری بم در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: این روز‌ها با ویروس کرونا سازگاری بیشتری پیدا کرده ایم . باشگاه‌ها باز شده اند و ما تمرین می کنیم. احتمال دارد لیگ برتر فوتبال بانوان ۲ ماه دیگر شروع شود. در حال حاضر  در باشگاه بدنسازی به همراه مربی خصوصی خود تمرین می کنم.

او تصریح کرد: پیشرفت بستگی به شرایط جامعه دارد. امیدوارم حامیان مالی خوبی برای رقابت‌های لیگ برتر پیدا شوند. متاسفانه سال گذشته لیگ برتر فوتبال بانوان از رسانه‌ها دور بود. حضور حامیان مالی به پیشرفت ما کمک زیادی می‌کند. مبلغ قرارداد‌ها پایین است و این در حالی است که برخی از بازیکنان هیچ کار دیگری به غیر از فوتبال ندارند و از همین راه هزینه های زندگی خود را تامین می کنند.

جعفری زاده افزود: از کودکی به ورزش علاقه داشتم. ۱۳ ساله بودم که فوتسال را شروع کردم. البته در رشته های دو و میدانی، والیبال و بسکتبال هم فعالیت کرده ام. به اردوی تیم ملی دو و میدانی هم دعوت شدم. به فوتبال علاقه زیادی دارم. زمانی که به تیم ملی فوتبال دعوت شدم انگیزه ام بیشتر شد. حدود پنج سال است که در لیگ برتر بانوان بازی می‌کنم. در اولین سال حضور در فوتبال در تیم همیاری ارومیه بازی کردم.

بازیکن تیم شهرداری بم در ادامه گفت: ترک تحصیل کردم، اما از این پس می‌خواهم درس خود را ادامه دهم و مدرک مربیگری خود را ارتقا دهم. به خاطر فوتبال از شهر خودم دور شدم و به شهرهای مختلفی سفر کردم. من توانستم دوستان زیادی در شهر‌های مختلف پیدا کنم و با مردم و فرهنگ اقوام ایران آشنا شوم. این مسائل روی مهارت‌ها اجتماعی من تاثیر زیادی داشته است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار