شاه ملک پور: تکلیف فصل آینده لیگ فوتبال بانوان زودتر مشخص شود

بازیکن تیم ملوان بندرانزلی گفت: هنوز برنامه فصل آینده لیگ فوتبال بانوان مشخص نیست و امیدوارم هرچه زودتر تکلیف این رقابت‌ها معلوم شود.

هاجر شاه ملک پور بازیکن تیم ملوان بندرانزلی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: هنوز برنامه فصل آینده لیگ فوتبال بانوان مشخص نیست و امیدوارم هرچه زودتر زمان بازی‌ها معلوم شود تا ما و بازیکنانمان تکلیف خود را بدانیم. ما با بازیکنانمان برای حضور در رقابت‌های لیگ ۹۹ صحبت کرده ایم و خودم هم به عنوان بازیکن در تیم ملوان بازی می‌کنم.

او تصریح کرد: پول حرف اول را در کشورمان می‌زند، برای پیشرفت به پول نیاز داریم و امیدوارم تیم‌هایی که در لیگ بانوان تیم داری می‌کنند تا آخر در رقابت‌ها بمانند و بازیکنان خوب هم در تیم‌های مختلف پخش شوند.

شاه ملک پور افزود: من در کنار فوتبال، کار مربیگری هم انجام می‌دهم و یک آکادمی دارم. الگویم در این زمینه مریم ایراندوست، مربی پیشین ملوان است و به عنوان یک مربی، چیز‌هایی که از او یاد گرفتم را به بازیکنانم یاد می‌دهم. مسائل مختلفی را تجربه کرده ام و اینک باید راه را برای جوانان باز کنم. در مدارس غیرانتفاعی هم تدریس می‌کردم، اما شرایط به گونه‌ای شد که اکنون به خاطر آکادمی ام نمی‌توانم در مدرسه تدریس کنم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار