ادامه مرحله سوم کمک‌های مؤمنانه تا پایان سال

مرحله سوم رزمایش کمک‌های مؤمنانه در کشور با محوریت اشتغال آسیب دیدگان کرونا، مسکن محرومان، ازدواج آسان و آزادی زندانیان با قوت ادامه می‌یابد.

ادامه مرحله سوم کمک‌های مؤمنانه تا پایان سالبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور امشب در برنامه گفتمان هفته سیمای خراسان جنوبی گفت: مرحله سوم کمک‌های مؤمنانه از هفته وحدت آغاز شده و تا پایان سال ادامه دارد که در آن قرار است ۱۰ عنوان کمک از جمله اشتغال افرادی که در اثر کرونا بیکار شده اند، مسکن افراد بی خانمان، ازدواج آسان جوانان و آزادی زندانیان پیگیری شود.

او افزود: در مرحله دوم کمک‌های مؤمنانه در کشور، ۶ میلیون بسته بهداشتی درمانی، ۲ میلیون بسته نوشت افزار، ۲۳ میلیون پرس غذا، ۱۴ هزار سری جهیزیه و ۵۰ میلیون تومان کمک نقدی با کمک مردم و همت نیرو‌های بسیجی بین نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

افتتاح ۳۷۰ طرح محرومیت زدا در خراسان جنوبی تا دو روز آینده

سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور همچنین گفت: تعهد امسال بسیج سازندگی، اجرای ۱۰ هزار و ۲۳۰ پروژه است که تا کنون ۸ هزار پروژه افتتاح شده و در دو روز آینده نیز ۳۷۰ پروژه از این پروژه‌ها در خراسان جنوبی به بهره برداری می‌رسد.


بیشتر بخوانید


او افزود: طرح‌های کشاورزی با همکاری بخش آب و خاک این وزارت، آبخیزداری و جنگل کاری با همکاری منابع طبیعی و طرح‌های آب با همکاری آبفا، محور پروژه‌های امسال است.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار