بسیج سازندگی در مسیر خدمات هدفمند‌تر به مناطق محروم

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشورگفت: در سال جهش تولید و در لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، به دنبال ساماندهی گروه‌های جهادی و ارائه خدمات مطلوب‌تر به مناطق محروم کشور هستیم.


به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،  رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور امروز در سفر به خراسان جنوبی و در جمع خانواده ۵ جهادگر آسمانی شهرستان نهبندان گفت: تلاش می‌کنیم امسال گروه‌های جهادی، هم ساماندهی بهتری بگیرند و هم خدمات هدفمند‌تر و بهتری را در مناطق محروم کشور به مردم ارائه دهند.


بیشتر بخوانید


زهرایی با اشاره به فعالیت ۲۳ هزار گروه جهادی در کشور افزود: بیش از ۶۰۰ هزار نیروی انسانی متخصص و متعهد در این گروه‌های جهادی به کار گرفته شده اند؛ جوانان درد آشنایی که همچون دفاع مقدس، با فقر و محرومیت مقابله می‌کنند.

۳۵ جهادگر آسمانی بسیج سازندگی، تقدیم انقلاب

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور ادامه داد: در سال‌های گذشته ۳۵ نفر از جهادگران، حین ماموریت‌های جهادی دچار سانحه شدند و جان خود را از دست دادند که ۶ نفر آنان مربوط به خراسان جنوبی است.

زهرایی از پیگیری‌های برای درج عنوان شهید برای جهادگران آسمانی خبر داد و گفت:با ستاد کل نیرو‌های مسلح، فرماندهی کل سپاه و مجلس شورای اسلامی هماهنگ شده تا عنوان شهید به آنان داده شود.

او افزود: برای گرامیداشت نام این عزیزان، یادواره‌ای به نام جهادگران آسمانی برای ۳۵ شهید، دهم مرداد همزمان با سالروز دیدار جهادگران با رهبر معظم انقلاب در تهران برگزار می‌شود که در صورت ادامه شرایط کرونا، این مراسم به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار خواهد شد.

افتتاح طرح‌های محرومیت زدایی کشور؛ ۱۰ مرداد ماه

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور همچنین از افتتاح طرح‌های محرومیت زدایی بسیج سازندگی، در ۱۰ مرداد خبر داد و افزود: ۳۵ طرح محرومیت زدایی کشور به نام ۳۵ شهید جهادگر نامگذاری شده که خراسان جنوبی مفتخر به ۶ شهید جهادگر است.

علیرضا پروانه، محمدرضا سبزه‌بین، رحمت‌الله شیرین، پژمان هاشمی و حبیب فرزانه جهادگران آسمانی از شهرستان نهبندان و محمد خراسانی جهادگر آسمانی از شهرستان سرایان هستند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار