سرپرست شهرداری شادگان:

جمع آوری آب‌های سطحی در معابر شادگان درحال انجام است

حاجی زاده با اشاره به بارش ۶۴ میلیمتری باران در شادگان گفت: عملیات جمع آوری روان آب‌ها از سطح معابر در حال انجام است.

حمید حاجی زاده سرپرست شهرداری شادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به بارش ۶۴ میلیمتری باران طی دیشب و وقوع آبگرفتگی در برخی معابر این شهرستان گفت: نیرو‌های خدماتی شهرداری با استفاده از تجهیزات آبکشی و تانکر‌های حمل آب در حال جمع آوری آب‌های سطحی هستند.

او با بیان اینکه در اجرای عملیات آبکشی از معابر منطقه چندین دستگاه پمپ ثابت، پمپ بنزینی، کف کش برقی و ۳ دستگاه تانکر در حال فعالیت هستند، افزود: عملیات رفع آبگرفتگی معابر هم اکنون با تلاش نیرو‌های خدماتی و با استفاده از تجهیزات لازم به منظور تسهیل تردد وسایل نقلیه در حال انجام است.

حاجی زاده به انجام لایروبی کانال‌ها به صورت روزانه و به طور مستمر با تلاش بخش خدمات شهری اشاره و بیان کرد: این کار علاوه بر رفع مشکل آبگرفتگی معابر موجب ارتقای بهداشت زیست محیطی نیز می‌شود، ضمن اینکه عملیات لایروبی انهار و کانال‌های روباز با هدف جلوگیری از آبگرفتگی معابر انجام شده است.

بارش شدید باران طی دیشب در شادگان، سبب آبگرفتگی معابر و خیابان‌های این شهرستان شد، ضمن اینکه بارندگی طی هفته گذشته نیز منجر به زیر آب رفتن معابر و ورود آب به مناطق اهالی ساکن در شهرستان‌های کارون، اهواز، بندر ماهشهر و بندر امام خمینی (ره) شده است و خسارت زیادی به شهروندان وارد کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.