سرمربی تیم بسکتبال نوشت افزار کنکو:

عملکرد تیم مطابق انتظارم نبود/ در جریان درگیری لفظی کادر فنی با تیم بسکتبال سپهرداد نیستم

اسلام‌زاده، سرمربی تیم بسکتبال نوشت افزار کنکو درباره شکست تیمش برابر سپهرداد توضیحاتی را مطرح کرد.

زهرا اسلام‌زاده، سرمربی تیم بسکتبال نوشت افزار کنکو در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره باخت تیمش برابر تیم سپهرداد تهران بیان کرد: متاسفانه بازیکنان با تجربه ما روز‌های خوبی را تجربه نمی‌کنند؛ به همین منظور از بازیکنان کم تجربه‌تر استفاده کردیم تا با استفاده از انرژی جوانی آن ها به هدفی که داشتیم برسند، اما به این مهم نرسیدیم. امسال برای پلی آف برنامه ریزی زیادی کرده بودیم و تا به امروز به چیزی که می‌خواستیم نرسیده‌ایم و هیچ چیز مطابق انتظارم پیش نرفته است.

او درباره درگیری لفظی که میان کادر فنی تیمش برابر سپهرداد در پایان بازی رخ داد، بیان کرد: در جریان این اتفاق نیستم و فکر نمی‌کنم بحثی به وجود آمده باشد، چون هر ۲ تیم در یک سالن مشترک تمرین می‌کنیم. اگر هم بحثی رخ داده باشد، مطمئنا چیز مهمی نیست.

سرمربی کنکو درباره استراتژی کادر فنی برای بازیکنان در روز‌های آتی اظهار کرد: تنبیه، تشویق یا قهر، استراتژی‌های مختلف برای هر مربی است. باید بازی‌های قبلی تیم را آنالیز کنم. ترجیح می‌دهم فعلا چند روزی به تیم و خودم استراحت بدهم تا از فشار خارج شویم.

او در پاسخ به این سوال که آیا مخالفتی با برگزاری بازی‌های لیگ در شهری به غیر از تهران دارد یا خیر، بیان کرد: برای ما فرقی نمی‌کند که در شهری دیگر برگزار شود، اما باید از نظر اسکان و نحوه برگزاری بازی‌ها، شرایط استاندارد  و شیوه نامه‌های بهداشتی مربوط به ویروس کرونا رعایت شوند. نتیجه برگزاری بازی‌ها در تهران نشان می‌دهد که اتفاق بدی نیفتاده و فعلا میزبانی پایتخت خوب بوده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار