قاسمی: برای تیم ملی بسکتبال حاشیه سازی می کنند

سرپرست تیم ملی بسکتبال کشورمان درباره حاشیه‌های به وجود آمده پیرامون سفر تیم ملی به قطر توضیحاتی داد.

مسعود قاسمی سرپرست تیم ملی بسکتبال کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص حاشیه‌های به وجود آمده در قطر اظهار داشت: برای تیم ملی حاشیه درست کردند. چه کسی دیده که ما به شهر رفتیم؟ چرا درباره چیزی که نمی‌دانند اظهارنظر می‌کنند؟ عکس که به فاصله ۴۰ متر از هتل گرفته‌شده است داخل شهر محسوب می‌شود؟ چرا بعضی‌ها از چیزی که اطلاع ندارند خبرسازی می‌کنند؟ مکانی که با رئیس فدراسیون عکس گرفتیم ۴۰ متری هتل اقامت تیم ملی بود و من نمی‌دانم چه کسی در آنجا بوده و دیده که ما به شهر رفته‌ایم؟ اگر می‌خواستیم هم نمی‌توانستیم چنین کاری را بکنیم.

قاسمی در خصوص حضور نداشتن خود در بازی با سوریه عنوان کرد: من در قطر تب داشتم و دمای بدنم بالا بود و این موضوع را با پزشک تیم مطرح کردم و با نظر پزشک و در نظر گرفتن سلامت بازیکنان، برای جلوگیری از مبتلا شدن بازیکنان از جمع ملی پوشان جدا شدم و تصمیم گرفتم در کنار آن‌ها نباشم. کدام سرپرست در شرایط حساس تیم خود را ترک می‌کند که من این کار را بکنم؟ نبودن من در کنار تیم ملی در بازی سوریه به دلیل موضوعی بود که آن را بیان کردم. حالا بعضی‌ها حاشیه‌هایی می‌سازند که هیچ اساس و پایه‌ای ندارند و باعث می‌شوند تا تیم ملی بسکتبال کشورمان هم به حاشیه برود.

سرپرست تیم ملی بسکتبال کشورمان با اشاره به حاشیه‌های به وجود آمده گفت: چطور می‌شود همه چیز در سکوت است و به محض رفتن تیم ملی به یک تورنمنت این‌گونه حاشیه‌سازی می‌کنند؟ این تیم ملی بسکتبال همان تیم ملی است که به مسابقات جام جهانی و المپیک رفت و موفقیت‌های آن بی‌ارزش جلوه داده شد. این‌ها همه کم‌لطفی در حق بسکتبال کشورمان است. ما برای وظیفه‌ای که بر عهده‌ داریم با تیم ملی به قطر رفتیم تا در کنار تیم باشیم و شرایط را برای بازیکنان تیم ملی فراهم کنیم. این که عده‌ای خبرسازی کردند که رئیس فدراسیون و سرپرست تیم ملی به تفریح رفته‌اند، بسیار زشت و ناجوانمردانه بود.

او افزود: چرا نکات مثبت بسکتبال دیده نمی‌شود؟ ۳۰ سال، هرکسی رئیس فدراسیون شده است اگر به یک عده مشخص باج بدهد بهترین رئیس فدراسیون است و اگر هم بخواهد کار‌ها را اصولی انجام دهد همیشه علیه او حرف می‌زنند.

قاسمی در خصوص حاشیه پادرمیانی سفیر ایران در قطر برای بازگشت به ایران بیان کرد: پادرمیانی سفیر ایران در قطر برای بازگشت به ایران صحت ندارد. ما ساعت ۸ و نیم شب به وقت قطر که داشتیم هتل را به مقصد فرودگاه ترک می‌کردیم، سفیر ایران در قطر برای جویا شدن وضعیت تیم ملی و شکست در برابر سوریه با رئیس فدراسیون تماس گرفت. اصلاً خبر‌هایی که منتشر کردند جای تعجب دارد. مگر ما می‌توانیم در کشوری که میزبان است در این شرایط، قانون را نقض کنیم؟ قطری‌ها در خصوص قرنطینه و قوانین کرونایی خود با هیچ‌کس تعارف ندارند و در صورت نقض آن به شدت برخورد می‌کنند.

سرپرست تیم ملی بسکتبال کشورمان خاطرنشان کرد: ما هر زمانی که تورنمنت داشتیم علیه تیم ملی و فدراسیون حاشیه‌سازی کردند و خبر‌هایی که کذب بوده را نشر داده‌اند، این حاشیه‌سازی‌ها ۳۰ سال است با بسکتبال ایران همراه است و واقعاً برای بعضی‌ها متأسف هستم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار