پزشکان خانواده در مازندران نسخه‌های الکترونیکی می‌پیچند

نسخه نویسی الکترونیک به صورت آزمایشی از سوی همکاران پزشک خانواده در مازندران آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رسول ظفرمند مدیرکل بیمه سلامت مازندران با بیان اینکه برای نسخه نویسی الکترونیک اقدامات خوبی در استان انجام شده است، گفت: در ادامه این طرح، نسخه نویسی الکترونیک به صورت آزمایشی از سوی همکاران پزشک خانواده آغاز شد.

او افزود: پس از اجرای این طرح در استان و بروز برخی مشکلات در نسخه نویسی الکترونیک به دلیل تعدد سامانه‌ها، این مشکلات با همکاری و تعامل خوب بیمه سلامت، دانشگاه‌های علوم پزشکی و معاونت‌های بهداشتی استان همچنین انجمن پزشکان خانواده برطرف شده است.


بیشتر بخوانید


مدیرکل بیمه سلامت مازندران ادامه داد: نسخه نویسی به صورت الکترونیک در مازندران علاوه بر نسخه نویسی الکترونیک از سوی پزشکان عمومی، متخصص و فوق تخصص، به صورت آزمایشی نیز از سوی همکاران پزشک خانواده از روز‌های گذشته آغاز شده است.

او گفت: نسخه نویسی الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصد در همه شهرستان‌های مازندران به زودی و تا هفته‌های آینده تحقق پیدا می‌کند.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران افزود: طرح در حال احداث ساختمان اداری اداره بیمه سلامت شهرستان فریدونکنار از سال ۹۷ کلنگ‌زنی و مراحل ساخت آن آغاز شده است، در شروع کار با مشکلاتی مواجه شد که با پیگیری‌های انجام شده برطرف شده و اکنون پیشرفت فیزیکی قابل قبولی دارد.

ظفرمند گفت: با تغییرات انجام شده در پیمانکار طرح، امیدواریم این ساختمان با سرعت و کیفیت مطلوب ادامه پیدا کرده و در آینده نزدیک به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار