فرماندار مهاباد بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی تاکید کرد

فرماندار مهاباد در جلسه مدیریت و کنترل کرونا بر رعایت بیشتر دستورالعمل‌های بهداشتی به منظور مقابله با شیوع این بیماری در این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، عارف خدرلو سرپرست فرمانداری مهاباد در جلسه مدیریت و کنترل کووید ۱۹ نسبت به رعایت دستورالعمل‌ها در برگزاری جلسات و ادارات تأکید کرد و گفت: مقابله با ویروس کرونا نیازمند عزم و اراده عمومی است و ضمن اینکه تمامی امکانات و تجهیزات دستگاه‌های اجرایی باید در اختیار ستاد مقابله با کرونا قرار گیرد، ادارات شهرستان باید نسبت به ارائه عملکرد دقیق خود به فرمانداری رعایت جدی دستورالعمل‌ها را در دستور کار خود قرار دهند.

او با بیان اینکه ارائه خدمات در ادارات باید با ارائه کارت ملی و استفاده از ماسک صورت بگیرد از ادارات و سازمان‌ها خواست برای افرادی که توان تهیه ماسک را ندارند ماسک نیز در اختیار آن‌ها قرار داده شود.

خدرلو ضمن تقدیر از نقش پر رنگ رسانه‌ها در شهرستان از آن‌ها خواست تا با فرهنگ سازی و تشویق شهروندان به رعایت شیوه‌های بهداشتی به منظور کنترل و کاهش این ویروس از ظرفیت خود بیشتر استفاده کنند.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.