بلاتکلیفی شرکت، علت استعفای مدیرعامل ماشین سازی تبریز

مدیرعامل شرکت ماشین سازی تبریز وضعیت بلاتکلیف این شرکت را علت استعفای خود اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،فرجزاده  مدیرعامل شرکت ماشین سازی تبریزگفت: برای کوچکترین تصمیمی در این شرکت باید با سازمان گسترش صنایع، شستا، سازمان خصوصی سازی و حتی صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد مکاتبه می‌کردم و این غیر قابل تحمل بود.

اوافزود: مدیریت شرکتی که نه مالک مشخصی دارد، نه حساب بانکی مشخص و مسائل گمرکی آن به خاطر نداشتن کارت بازرگانی لنگ است و هزاران مشکل دیگر، بسیار خسته کننده است.

سازمان خصوصی سازی ایران ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ گروه صنعتی ماشین سازی تبریز را به بهای ۶۸۸ میلیارد تومان به قربانعلی فرخ زاد فروخت، اما وی ۱۱ دی ماه همان سال، به اتهام اخلال ارزی محاکمه شد.

با ورود قوه قضائیه به موضوع این واگذاری، شرکت ماشین‌سازی تبریز به همراه ریخته‌گری آن به «صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد» به عنوان مالک قبلی آن بازگردانده شد.

اردیبهشت امسال وقتی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با طرح بدهی دولت به این وزارت خانه در مقام سهم خواهی از این شرکت برآمد، هیات وزیران ۳۵ درصد شرکت ماشین سازی و ریخته گری ماشین سازی تبریز را براساس بدهی دولت به شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) واگذار کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار