عملکرد وزارت بهداشت در حوزه مقابله با کرونا قابل قبول است

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی عملکرد و اقدامات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مقابله با کرونا را قابل قبول ارزیابی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،معصومه پاشایی بهرام نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه به عملکرد این وزارتخانه انتقاد‌هایی نیز وارد بوده و قطعا هیچ کاری بدون ضعف نیست، خاطرنشان کرد: باید به این موضوع هم توجه داشته باشیم که بیماری کرونا نه تنها برای ایران بلکه برای تمامی کشور‌های جهان ویروسی نوپدید و ناشناخته است.

او با اشاره به شایعاتی مبنی بر استعفای وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، افزود: دکتر نمکی مردانه و شبانه روز در سنگر سلامت می‌جنگد و عدم حمایت از وزیری که در این شرایط با ایثار و از خودگذشتگی در مقابل شیوع بیماری کرونا ایستادگی کرده است، قصوری نابخشودنی است.

نماینده مرند و جلفا با تاکید بر اینکه باید نگاه سیستمی و ملی در عرصه‌های مدیریتی کشور حاکم شود، گفت: نباید به مدیران کارآمد و زحمت کش برچسب‌های سیاسی زده و آن‌ها را از کار برکنار کرد.

او اظهار داشت: در حال حاضر شرایط کشور به گونه‌ای نیست که وزیری میدان را خالی کرده و استعفا دهد و باید توجه داشت که اگر از وزیر بهداشت و درمان که در شرایط بحرانی به خوبی در سنگر سلامت جنگیده است، حمایت نکنیم، آیندگان قضاوت‌های مختلفی درباره ما خواهند داشت.

پاشایی بهرام گفت: امیدوارم همان طور که رئیس جمهور به درستی ایشان را برای سکان داری این وزارتخانه انتخاب کرد، امروز هم حمایت‌های خودش را دریغ نکرده و حوزه سلامت را از سیاست جدا کند.

او با بیان اینکه کرونا همانند جنگ تحمیلی به یک باره شروع شد و وزیر بهداشت به خوبی با تلاش شبانه روزی در مقابل آن ایستادگی کرد، افزود: امیدوارم مدیریت آقای نمکی در حوزه سلامت تداوم داشته باشد.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه برخی از شهر‌ها مجدد به حالت قرمز شیوع کرونا برگشته اند، گفت: مردم که نقش بسیار مهمی در قطع زنجیره انتقال بیماری دارند، به دلیل خستگی از شرایط، تا حدودی در رعایت مسائل بهداشتی کوتاهی می‌کنند.

پاشایی بهرام افزود: در صورت افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا برخی از محدودیت‌ها دوباره باید اعمال شود.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار