استاندار خراسان جنوبی:

کنترل بیماری کرونا، اولویت خراسان جنوبی

ملانوری گفت: اگر چه همه گیری بیماری در تمام دنیا و در کشور شایع است، اما از دست دادن مردم، ضایعه بسیار بزرگی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، ملانوری استاندار خراسان جنوبی گفت: اگر چه همه گیری بیماری در تمام دنیا و در کشور شایع است، اما از دست دادن مردم، ضایعه بسیار بزرگی است و این که ما در یک روز ۱۵ نفر از هم استانی‌ های خود را از دست بدهیم، اصلاً قابل قبول نیست.

او در تشریح علل شیوع بیماری کرونا در استان  افزود: فرا رسیدن فصل برداشت محصول و حضور گروهی مردم در مزارع و باغات در افزایش آمار بیماران نقش مهمی داشته است، اگر چه شاید کمبود‌هایی هم در حوزه سلامت استان داریم. 

ملانوری با تأکید بر این که سلامت مردم یک ارزش است، بیان کرد: باید برای برگرداندن سلامت مردم و رسیدن به نقطه مطلوب تلاش کنیم.


بیشتر بخوانید


استاندار خراسان جنوبی رسیدگی به معیشت مردم را از برنامه‌ های اولویت دار در شرایط فعلی دانست و اظهار کرد: به مدیریت بومی و محلی اعتقاد دارم و فکر می‌کنم اگر قرار است اتفاق خاصی در این زمینه در استان رخ بدهد باید در سایه این مدیریت باشد.

او از سپاه پاسداران به عنوان ظرفیتی مهم در نظام جمهوری اسلامی یاد کرد و افزود: نظام جمهوری اسلامی جدای از ساختار‌های تشکیلاتی و سازمانی، سرمایه‌ های خاصی همچون نهاد‌های انقلابی دارد که منحصر به فرد هستند.

ملانوری تصریح کرد: سپاه از جمله نهاد‌هایی است که در بدو انقلاب شکل گرفته و تا کنون نیز در جهت دفاع از ارزش‌ ها ی انقلاب اسلامی به خوبی اقدام کرده است.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: در شرایط فعلی هم انتظار می‌رود نقش آفرینی خوبی داشته باشد و به منظور انتفاع مردم به کمک دولت‌ ها بیاید.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.