ملی پوش دارت: حضور در رقابت‌های بین المللی، هدف نهایی همه دارتر‌ها است

جواد بیات، ملی پوش دارت کشورمان درباره تجربه رقابت‌های مجازی قهرمانی جهان و نکاتی پیرامون آن صحبت کرد.

جواد بیات، ملی پوش دارت کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ورودش به دنیای ورزش دارت گفت: حدودا ۱۰ سال است که با رشته دارت آشنا شده ام و از ۶ سال پیش تا کنون به صورت حرفه‌ای در این رشته فعالیت می‌کنم.

ملی پوش دارت درباره تجربه حضور در رقابت‌های مجازی قهرمانی جهان تصریح کرد: حضور در رقابت‌های مجازی قهرمانی جهان، تجربه و محک بسیار خوبی بود. شرکت در رویداد‌های بین المللی فرصتی بسیار مغتنم برای کسب تجارب جدید است.

بیات درباره مزایای برگزاری رقابت‌های دارت به صورت مجازی بیان کرد: مهم‌ترین نقطه قوت این رقابت‌ها، تجربه بازی و رویارویی با بازیکنان حرفه‌ای سراسر جهان بدون صرف هزینه‌های سنگین و نیاز به رفت و آمد به نقاط دور و نزدیک است.

او نقطه ضعف برگزاری رقابت‌ها به شکل مجازی را نبود شور و انرژی مسابقات حضوری دانست و گفت: در رقابت‌های مجازی تا حدی، بازی‌ها بی روح و سرد برگزار می‌شوند و جو پرشور مسابقات حضوری حاکم نیست.

بیات شرکت در بازی‌های مجازی داخل کشور برای کسب آمادگی را بسیار موثر دانست و افزود: در شرایطی که نحوه برگزاری مسابقات با تجربه‌های قبلی متفاوت باشد، تمرین و رقابت در شرایطی مشابه نحوه برگزاری بازی‌های بین المللی آمادگی را بالاتر می‌برد. مسابقات مجازی داخل کشور این فضا را برای ما فراهم کرد.

او در پایان اضافه کرد: تمام هدف من و دیگر بازیکنان از انجام تمرین‌های حرفه‌ای، حضور در بازی‌ها و رقابت‌های بین المللی است؛ امیدوارم با گذر از بحران بیماری کرونا، امکان بیشتری برای شرکت حضوری در رقابت‌های بین المللی، برای بازیکنان حرفه‌ای کشورمان فراهم شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار