مسابقات "برای تونیک" بانوان با برتری تیم قزوین پایان یافت

اولین دوره از مسابقات مجازی "برای تونیک" بانوان کشور، با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید.

مهدی میرزاییان، سخنگوی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، در گفت وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: اولین دوره از مسابقات مجازی "برای تونیک" بانوان در قالب تیم‌های ۳ نفره و در رده سنی ۱۶ سال به بالا، در بخش پرسرعت - پرتحرک به صورت مجازی با حضور ۱۸ تیم از سراسر کشور برگزار شد.

میرزاییان ادامه داد: شعار این مسابقات "من ماسک می‌زنم" بود. در پایان با بررسی فنی فیلم‌های ارسالی، تیم‌های برتر معرفی شدند. تیم استان قزوین متشکل از زهره رحیمی (مربی و بازیکن)، مریم چمانی و هانیه باقری به عنوان قهرمانی رسید.

سخنگوی فدراسیون انجمن‌های ورزشی تصریح کرد: تیم‌ خراسان رضوی متشکل از مهسا لنگران، محدثه زمانی و زهرا ترشیزی با هدایت مائده احمد پور و تیم استان بوشهر متشکل از ساناز دهقان، الهام فرد و تارا مومنی با مربیگری هدیه بهرمان به طور مشترک در جایگاه دوم قرار گرفتند.

میرزاییان گفت: دیگر تیم استان قزوین متشکل از الهام جمالی (مربی و بازیکن)، غزال فلاح و لیلا لشگری با سرپرستی معصومه احمدی و تیم اصفهان متشکل از سحر غضنفری (مربی و بازیکن)، مائده سادات صالحی ابری و زهرا کیانی ابری نیز به عنوان سوم مشترک دست رسیدند. تیم استان کردستان هم متشکل از پریچهر درزی، پرستو خانزاد پور و شینا ایوبی با هدایت بستانی، عنوان ویژه این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

مسابقات برای تونیک بانوان کشور با برتری تیم قزوین پایان یافت


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار