طغیانی در تذکر شفاهی مطرح کرد؛

انتقاد از تصویب نشدن آیین‌نامه مالیات بر خودرو‌های لوکس

نماینده اصفهان گفت: آیین‌نامه‌های مالیات بر خودرو‌های لوکس و خانه‌های گران قیمت بعد از ۸ ماه هنوز از سوی دولت مصوب نشده است.

انتقاد از تصویب نشدن آیین‌نامه مالیات بر خودرو‌های لوکسبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی طغیانی نماینده اصفهان در صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی اظهار کرد: یکی از مسائل مطرح در کشور معیشت مردم است. دولت در مورد این بحث اقدامی به صورت ارسال  لایحه نداشته است. در مورد طرح‌های مجلس هم فقط مقاومت یا رفتارهای خلاف منطق و اصول علمی رخ می‌دهد. یکی از آن رفتارها هم تأمین کالاهای اساسی است. مرکز پژوهش‌ها نظر خود را پیشتر در موضوع تامین منابع از طریق مالیات بر تراکنش‌های پابا، ساتنا و چک مطرح کرده بود.

او ادامه داد: پولی که می‌توانست برای تأمین کالاهای اساسی استفاده شود، الان  سود سرشاری برای بانک‌ها دارد!

طغیانی اظهار کرد: آیین نامه‌های مالیات بر خودروهای لوکس و خانه‌های گران قیمت باید پس از سه ماه  از سوی هیئت دولت تصویب می‌شد. الان ۸ ماه از سال ابتدای گذشته و هنوز آیین‌نامه‌ای مصوب نشده است. رئیس‌جمهور و هیئت وزیران این منبع سرشار را که می تواند برای کسری بودجه و حل مسئله معیشت مردم کمک کند، به تصویب برساند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۴:۱۸ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
ما مالیات نمیدیم معافیم
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۴:۱۴ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
ددی من که از مفت خورهای مرفه بیدرده // تو ویلا و خونه خریده // اینجا یه ماشین اردی ای داریم با یه اپارتمان 80 متری // ددی قبل انقلاب گدایی میکرده // امروز هم یارنه گرفتیم // ددی خیلی کله اش کار میکنه
آخرین اخبار