انجمن اسپوکس با وجود همه گیری ویروس کرونا همچنان فعال است

انجمن اسپوکس ایران، با وجود شیوع ویروس کرونا، فعالیت‌های خود را تعطیل نکرده است و با استفاده از ظرفیت‌های موجود، رویداد‌های مجازی برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اسپوکس یک انجمن ورزشی، تحت پوشش فدراسیون انجمن‌های ورزشی است که سعی در گسترش و ارتقای فعالیت های خود دارد. در این مسیر اسپوکس به ارتقای نرم افزاری، راه اندازی سایت انجمن، اتوماسیون اداری و نرم افزار‌های آموزشی پرداخته است.

انجمن اسپوکس برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و جذب علاقه‌مندان این رشته، کلاس‌های مجازی را از ابتدای سال ۹۹ آغاز کرده است. این دوره‌های مجازی در تمامی استان‌های تحت پوشش این رشته ورزشی همچنان ادامه دارند.

اسپوکس که در ایام کرونا فعالیت خود را تعطیل نکرده دوازدهمین دوره آموزش مجازی اسپوکس را با تمرکز بر توجیه و بازآموزی ویژه ورزشکاران و مربیان این رشته برگزار کرده است.

یکی از مهم‌ترین رویداد‌های پیش روی انجمن اسپوکس، مسابقات جهانی است که در صورت مساعد بودن شرایط به لحاظ شیوع ویروس کرونا، خرداد ماه سال ۱۴۰۰ در شهر لیسبون کشور پرتغال برگزار خواهد شد. البته قرار بود این مسابقات آبان ماه امسال برگزار شود که به دلیل شرایط فعلی ناشی از همه گیری ویروس کرونا لغو شد.

برگزاری کلاس‌های داوری و مربیگری نیز از دیگر برنامه‌های این انجمن برای نیمه دوم سال ۹۹ است.

مرکز انجمن اسپوکس و فدراسیون آسیایی این رشته در کشورمان قرار دارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار