حزب‌الله لبنان اهانت به پیامبر اکرم (ص) در فرانسه را شدیدا محکوم کرد

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اهانت‌های متعدد به پیامبر عظیم‌الشان اسلام در کشور فرانسه را شدیدا محکوم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، حزب الله لبنان امروز (یکشنبه) در بیانیه‌ای از اقدامات اهانت‌آمیز علیه مقدسات اسلامی در کشورهای اروپایی و مخصوصا فرانسه ابراز تأسف کرد.

حزب الله تاکید کرد که اهانت علیه مقدسات فرانسه باعث تحریک احساسات بیش از یک میلیارد مسلمان در نقاط مختلف جهان می‌شود.

حزب‌الله توهین‌ها علیه دین اسلام و پیامبر را خطرناک خواند و تاکید کرد: «تمامی ادعا‌های بی مورد در خصوص آزادی رأی و عقیده نمی‌تواند تعرض به مقام رسول‌الله را توجیه کند.» مقاومت لبنان از مقامات فرانسوی خواست تا با عقلانیت بیشتری با توهین ها علیه مقدسات اسلامی مقابله کند.

گفتنی است، انتشار کاریکاتوری موهن در یک نشریه فرانسوی خشم جوامع اسلامی را برانگیخت. خشم مسلمانان پس از سخنان «امانوئل ماکرون» و حمایت او از این اقدام، دو چندان شد. رئیس جمهور ترکیه خطاب به مکرون از از او خواست تا به یک پزشک مراجعه کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۷:۱۹ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
طراحان و حمایت کنندگان و دارو دستهاشون و توهین کنندگان و هتک حرمت کنندگان به ساحت مقدس ملکوتی حضرت رسول الله ص حضرت محمد مصطفی ص باید از هر لحاظ مورد لعن و تحریمهای همه جانبه سرد خشک بدون اقماض قرار گیرند توسط تمامی کشورهای اسلامی سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص که این یک تکلیف و دستور واجب خداوند جل جلاله در قرآن کریم هدایت گر نورانیست به امت واحده رسول الله ص که باید با مجرمین اهانت و توهین کنندگان و حرمت شکنان ساحت مقدس حریم والامقام حضرت رسول الله ص برخورد قاطع کنند تا با هوشیاری و آگاهی توطئه های ضد اسلامی را ناکام گذارند و البته مجازات کیفری سختی را در آخرت در دنیای باقی در جهنم اسفل السافلین خواهند کشید اگر که توبه و جبران نکنند .
والسلام و صلوات التماس دعا .
لبیک یا رسول الله ص لبیک یا بقیه الله الاعظم عج .
آخرین اخبار