سردار رحیمی خبر داد؛

تذکر پلیس به ۱۴ هزار واحد صنفی/ نیروی انتظامی در مقابل اراذل و اوباش کوتاه نمی‌آید

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ گفت: به ۱۴ هزار واحد صنفی که دستور العمل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کردند، تذکر دادیم.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در گفت‌وگوی تلویزیونی به مناسب هفته ناجا، اظهار کرد: نیروی انتظامی سرباز ولایت است، پیام رهبری در شرایط فعلی که توفیق دیدارشان را نداشتیم دلگرم کننده بود و یک خون جدیدی به نیرو‌های انتظامی بخشید.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی امنیت عمومی را از نقطه صفر مرزی تا روستا‌ها و شهر‌ها با تلاش شبانه‌روزی ایجاد کرده است، گفت: از ابتدای کرونا تا همین امروز نیروی انتظامی همواره همراه مدافعان سلامت بوده است و در بحث فاصله گذاری و مقابله با احتکار کنندگان نیروی انتظامی در صحنه حضور داشت.

سردار رحیمی گفت: طی ۱۰ روز گذشته نامه‌ای به نیروی انتظامی ابلاغ شد مبنی بر اینکه در استان تهران افرادی که ماسک نداشتند جریمه شوند،  نیروی انتظامی در ابتدا تذکر لسانی می‌دهد به همین منظور به ۱۱۲ هزار نفر که شامل؛ عابران پیاده، مسافران مترو و اتوبوس، رانندگان و ... هستند، تذکر لسانی داده ایم.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: به ۱۴ هزار واحد صنفی که دستور العمل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کردند تذکر دادیم. پلیس مترو، اماکن، راهور، پلیس راه، پلیس پیشگیری برای این امر فعال شدند. از امروز شدت برخورد را با افرادی که ماسک نمی‌زنند بیشتر کردیم، کد جریمه آماده شده در حالی که در روز‌های اول کد جریمه نداشتیم. افرادی که در اتومبیل باشند و ماسک نداشته باشند جریمه می‌شوند، تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها را متوقف کرده و تذکر می‌دهیم.

وی با اشاره به تعطیلات پیش رو، بیان کرد: ۲۰ تا ۳۰ درصد تردد‌های برون شهری در تعطیلات کاهش یافته است و اگر برای بسته شدن راه‌ها در تعطیلات پیش رو ابلاغیه‌ای صادر شود راه‌ها را خواهیم بست.

سردار رحیمی گفت: پلیس در مقابل اراذل و اوباش و گردن کشان کوتاه نخواهد آمد و همواره برای امنیت عمومی جامعه تلاش خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار