رئیس پلیس تهران:

امنیت اخلاقی به اندازه‌ی جرم‌های دیگر برای ما مهم است

سردار رحیمی گفت:به همان جدیت و قدرت که با مجرمین و با کسانی که عفت زدایی و ترویج فرهنگ بی بندباری را رواج می دهند مبارزه می کنیم.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در همایش آمران به معروف و ناهیان از منکر پلیس گفت: اصلی‌ترین وجه حکومت اسلامی امربه مروف و نهی از منکر است و مثل نماز صبح و فرائض دینی جزو واجبات روزانه‌ی ما است.
 
وی ادامه داد:دشمن به دنبال این است که ما از این فریضه دور شویم، اما انقلاب سربلند اسلامی آمد و در طول ۴۱ سال هزینه‌های فراوانی داده ایم تا این امر را احیا کنیم. امروز طلایه‌دار احیا و اجرای امربه معروف در نظام جمهوری اسلامی نیروی انتظامی است.
 
سردار رحیمی افزود:ما به همان جدیت و قدرت که با مجرمین، قاتلین، مفسدین و... مبارزه می‌کنیم با کسانی که به دنبال عفت زدایی و ترویج فرهنگ بی بندباری از جامعه هستند مبارزه می‌کنیم و در این مسیر اسیر جوسازی‌ها نخواهیم شد.
 
رئیس پلیس تهران تصریح کرد:امروز ریاست دستگاه قضایی و مجموعه دستگاه قضایی در کنار و حامی نیروی انتظامی است و حجت الاسلام و المسلمین رییسی فرمودند که دستگاه قضایی باید در بحث امنیت به پلیس کمک کند. یکی از شاخه‌های امنیت همین امنیت اخلاقی است.
 
وی اظهار کرد:بعضی از افراد می‌گویند که پلیس فقط به امنیت می‌پردازد، ولی این گونه نیست. ما روزانه چندین سارق را دستگیر می‌کنیم به همان اندازه پروند‌ه های اقتصادی را هم بررسی می‌کنیم.
 
سردار رحیمی با اشاره به متهم اخیر اقتصادی دستگیر شده گفت:پلیس در تمام بخش‌ها فعالیت می‌کند، پرونده‌هایی که به دستگاه قضا می‌رود بیان گر همین موضوع است. آخرین پرونده فردی است که از خارج کشور به کشور آوردیم که مشاهده کردید و الان هم در حال محاکمه است.
 
وی ادامه داد:ممکن است خیلی شعار نداده باشیم، ولی در سه بخش امنیت اخلاقی در موضوعات آشکار، امنیت اخلاقی در لایه‌های فساد پنهان و امنیت اخلاقی در حوزه‌ی فضای مجازی از اقدامات ما است. مردم و خانواده‌ی شهدا بدانند ما نمی‌گذاریم خون شهدا و سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی که همواره دغدغه امنیت داخلی را داشت با رشد و نمو چند انگل در جامعه از بین رود و پایمال شود.
 
وی بیان کرد:به خواهران پلیسم در جلسات گفته ام که عمل و کارشان زینبی باشد. هیچگاه نا امید نیستیم و فضا را برای افراد ضد امنیت جامعه خالی نمی‌کنیم و تا جایی که جان در بدن داریم در این راه هستیم.
 
سردار رحیمی افزود:شک نکنید که دشمن به اندازه‌ای که برای ایجاد مشکلات اقتصادی تلاش می‌کند و به همان اندازه که تلاش دارد وحدت جامعه از بین رود به همان مقدار هم برای ایجاد فرهنگ بی بند وباری و بی حیایی در جامعه کار می‌کند.
 
رئیس پلیس تهران گفت:کتک میخوریم، حرف زشت و تهمت می‌شنویم، ولی از مسیرمان کوتاه نمی‌آییم. مسیری که امام حسین رفت به اندازه خودمان ادامه می‌دهیم. با این حرف‌ها و کار‌های که علیه ما انجام می‌شود عزم ما را بیشتر خواهد کرد تا در این راه بمانیم.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار