والدین ۵۴۵ کودک مهاجر جدا شده در آمریکا هنوز پیدا نشده‌اند

مقامات اتحادیه آزادی‌های مدنی آمریکا اعلام کرده‌اند اعمال سیاست تحمل صفر ترامپ باعث شده ۵۴۵ کودک مهاجر پس از جدایی از والدین خود دیگر آنان را پیدا نکنند.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وکلای دادگستری منصوب شده توسط قاضی فدرال بر اساس پرونده اتحادیه آزادی‌های مدنی آمریکا (ACLU) می‌گویند که آن‌ها هنوز پدر و مادر ۵۴۵ کودک را که بین سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ در مرز آمریکا و مکزیک از خانواده خود جدا شده اند، پیدا نکرده اند.

برخلاف ۲۸۰۰ خانواده‌ای که در سال ۲۰۱۸ از فرزندانشان جدا شده اند بیشتر والدین آن‌ها تا لغو دستور اجرایی تحمل صفر در بازداشت مانده بودند و سپس بدون فرزندانشان از آمریکا اخراج شدند.

بر اساس این گزارش، دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا هنگامی که سیاست "تحمل صفر" را در سال ۲۰۱۸ اعمال کرد، فرزندان و والدین مهاجر را در مرز جنوبی آمریکا از هم جدا کردند.

پیشتر، پرستار یک بازداشتگاه در ایالت جورجیا آمریکا دست به افشاگری درباره اقدامات خطرناک پزشکی صورت گرفته در این مکان در زمان شیوع ویروس کرونا زد. بر اساس این افشاگری، سازمان مهاجرت و گمرک آمریکا اقدامات خطرناکی در قبال مهاجران بازداشت شده در این مکان انجام می‌دهد. به طور مثال، از انجام تست ویروس کرونا روی این افراد سرباز می‌زند. بنابراین احتمال فوت والدین این کودکان وجود دارد.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۸:۰۲ ۳۰ مهر ۱۳۹۹
انشاءالله به زودی زود خداوند جل جلاله نابود کند این مردک ترامپ و دارو دسته موذی خودشیفته های دیکتاتورهای تروریست تروریست پرور جانی جنایتکار روانپریش سفاک شکنجه گر فروعون برده دار ظالم و ستمگر سفاک فاسد فاسق دزد دروغگوی قمارباز کودک کش کودک آزار مظلوم بی گناه کش بی رحم بی حقوق بشر بی عدالت تبعیضکر نژادپرست ناجوانمرد پست فرومایه قالتاق شالتاق شارلاتان شامورتی باز اهل جهنم رو .والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار